شناسهٔ خبر: 33692118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست صمیمی بخشدار و امام جمعه بخش قلعه نو

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی بهرامی امام جمعه بخش قلعه نو با حضور در محل بخشداری با علیرضا صادقی دیدار و در خصوص مسائل جاری گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این دیدار که در ادامه دیدارهای ماهیانه دو طرف و با حضور چندتن از اعضای ستاد نمازجمعه بخش برگزار شد، علیرضا صادقی ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات و پروژه های اجرائی انجام یافته در طول ماه های گذشته توسط مجموعه دهیاری ها و سایر ادارات و سازمان ها، به تشریح برنامه ها و طرح های در دست اجرا در سطح روستاهای بخش پرداخت. 

صادقی با بیان این موضوع که هدف اصلی بنده و مجموعه بخشداری توسعه و پیشرفت همه جانبه و متوازن در تمامی زمینه ها و محدوده سطح بخش به ویژه نقاط کمتر برخوردار می باشد، گفت: بخش قلعه نو و روستاهای زیر مجموعه آن دارای پتانسیل و ظرفیت های بالقوه بسیار با ارزشی به ویژه در حوزه های کشاورزی، دامداری، صنعتی و تولیدی میباشد که تمامی سعی و تلاش ما بر این است تا با همکاری و مشارکت سایر ادارات، سازمانها و نهادها این ظرفیت ها را اجرائی و بالفعل نماییم.                                                                                                                                        

وی ادامه داد: یکی از نهادهای موثر که قابلیت کارکردی و اثرگذاری فرهنگی اجتماعی بسیار قابل توجه و خوبی دارد ستاد نماز جمعه و زیر مجموعه های گسترده آن میباشد که خوشبختانه با حضور شخصیتی عالم، باتقوا و بسیار همراه مانند حجت الاسلام بهرامی به عنوان امام جمعه و پدر معنوی این بخش، همه ما به آینده این همکاری ها بسیار خوشبین و امیدوار هستیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام بهرامی ضمن تقدیر از اقدامات خوبی که در سطح بخش قلعه نو و روستاهای تابعه آن در جهت محرومیت زدائی و رشد و پیشرفت هرچه بیشتر سطح رفاه و معیشت اهالی آن انجام گرفته، برای بخشدار و تمامی مجموعه دولت و خدمتگزاران به نظام اسلامی آرزوی سلامتی و دعای خیر کردند.

وی همدلی و مشارکت دستگاه های مختلف را کلید حل بسیاری از مشکلات در جامعه خواند و گفت: خداوند را شاکریم که با استقرار سیستم جدید مدیریتی در مجموعه بخشداری قلعه نو و تغییر بسیاری از رویکردها، شاهد افزایش چشمگیر سطح همکاری و هماهنگی میان ادارات و سازمان های مختلف اجرائی و خدمات رسان هستیم که این موضوع با ایجاد هم افزائی فوق العاده سبب بروز برکات خیر برای اهالی و ساکنین شریف روستاهای بخش قلعه نو گردیده است.

 

 

نظر شما