شناسهٔ خبر: 33675798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| ۸۵ درصد شهرها و روستاهای دشتی به اینترنت خانگی متصل شد

فرماندار دشتی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی در شهرستان دشتی گفت: تاکنون ۸۵ درصد شهرها و روستاهای دشتی به اینترنت خانگی متصل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی،  عبدالله نادری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارتباط مخابراتی و اینترنتی در دشتی اظهار داشت:  تا کنون 18 دستگاه دکل مخابراتی در شهرها و روستاهای دستی نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دکل مخابراتی در روستای دهوک یکی از نقاط دور افتاده شهرستان  دشتی در حال اجرا است خاطر نشان کرد:  اینترنت پرسرعت 4g در 35 درصد از روستاها و تمام شهرهای دشتی اجرایی شده است.

فرماندار دشتی بااشاره به اینکه تاکنون  85 درصد شهرها و روستاهای دشتی به اینترنت خانگی متصل شده است افزود: تاکنون 150 کیلومتر فیبرنوری در این شهرستان نصب شده است که نقش مهمی در الکترونیکی شدن خدمات داشته است.

نادری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی افزود: در بخشی از نقاط شهرستان دشتی قدرت اینترنت ضعیف است که انتظار می‌رود به این مهم توجه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی اینترنت پرسرعت و پهپاد بیشتر برای انتخابات باید در نظر گرفته شود که یکی از مهمترین کارهایی است که امسال باید صورت بگیرد .

 فرماندار شهرستان دشتیبا بیان اینکه نفت کوپنی در روستاهایی که  به شبکه گاز متصل هستند ارائه نمی‌شود افزود:روستاها و شهرهایی که دارای شبکه گاز هستند امسال هیچگونه نفتی به صورت کوپنی به آنها ارائه نخواهد شد که لازم است بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برای اطلاع رسانی در این مورد اقدامات لازم  انجام دهند تا مشکلات مردم برطرف شود.

نادری با تاکید بر مبارزه قاطع با مواد مخدر بیان کرد: مهمترین موضوع در بحث مواد مخدر پیشگیری و کمک کردن سازمان‌های مردم نهاد است.

وی با تاکید بر توجه به صرفه‌جویی و استفاده بهینه از بیت‌المال گفت: مدیران شهرستان دشتی بعد از ساعت اداری از خودروهای اداری استفاده نکند و مدیران فقط در مأموریت و با استفاده از مجوز می‌توانند از خودرو اداری استفاده کنند.

فرماندار دشتی با تاکید بر مصرف بهینه آب و برق تصریح کرد: ادارات شهرستان دشتی در مصرف برق و آب ملزم به رعایت آداب و نصب کاهنده انرژی یا آب می‌باشند. ت

انتهای پیام/

نظر شما