شناسهٔ خبر: 33672756 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور:

تحریم ها در خدمات رسانی به پناهندگان مشکلاتی ایجاد کرده است

تهران-ایرنا- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: تحریم های ظالمانه به ایران حتی در مسایل انسان دوستانه ، در خدمات رسانی به پناهندگان مشکلات ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی محمودی در دیدار مهند هادی مدیر منطقه ای خاورمیانه، آسیای مرکزی و اروپای شرقی برنامه جهانی غذا(WFP) ضمن تشکر از حضور هادی در ایران، از ارائه خدمات و کمک های نقدی به ساکنین مهمان‌شهرها قدردانی کرد و خواستار افزایش این کمک ها شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در ادامه با انتقاد از تمهیدات و تحریم های ظالمانه به ایران گفت: حتی در مسائل انساندوستانه در خدمات رسانی به پناهندگان نیز مشکلاتی ایجاد کردند و چندین سازمان حتی در ارائه خدمات دچار مشکل شده اند.

وی اضافه کرد: ایران بعنوان یک کشور موثر و قدرتمند بخصوص در خلیج فارس همواره به دنبال صلح و ثبات بوده است.

محمودی خواستار برنامه ریزی بهتر و دقیق تر برای سالهای بعد مخصوصاً سال ۲۰۲۰ از سوی WFP شد و از آقای هادی برای حضورشان در ایران جهت پیشرفت در انجام پروژه ها در سال آتی دعوت کرد.

مهند هادی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان در بخش های مختلف، به لزوم انجام برنامه ریزی مناسب برای ارائه هر چه بهتر خدمات برنامه جهانی غذا به پناهندگان ساکن در مهمان‌شهرها، بخصوص کمک های نقدی که از سال گذشته با ابتکار برنامه جهانی غذا به جای توزیع اقلام غذایی برقرار شده‌است، تاکید کرد.

وی از تلاش صلح طلبانه و انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران، با توجه به وضعیت نابسامان این منطقه و تنش های ایجاد شده در سوریه، عراق و یمن تشکر کرد.

نظر شما