شناسهٔ خبر: 33672456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا:

برخورد قاطعانه با هر گونه تجاوز به مرزهای کشور

سردار سرلشکر رشید: در برابر هرگونه تهدید و تجاوزی قاطعانه برخورد می کنیم.

صاحب‌خبر -

برخورد قاطعانه با هر گونه تجاوز به کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا امروز در کاشان گفت: ما از جنگ استقبال نمی کنیم اما برای دفاع از منافع ملت شریف ایران مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی قاطعانه برخورد می کنیم.
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، انهدام هواپیمای جاسوسی مدرن آمریکایی در شرق تنگه هرمز بر فراز آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را نمونه ای روشن از این دفاع شجاعانه دانست.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با بیان اینکه این عملیات با چهار ویژگی دقت در هدف گذاری، محاسبه بسیار دقیق، تصمیم گیری و اقدام به موقع همراه بود از این اقدام به موقع و عملیات بسیار درخشان همه نیروهای پدافند هوایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه تشکر کرد.
سردار رشید منافع ملتهای منطقه را به هم پیوسته دانست و گفت: اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها و تحریک بعضی از کشورها به ویژه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، صلح و آرامش و ثبات منطقه را به خطر می اندازد و این در حالی است که در صورت وقوع جنگ هزینه زیادی را پرداخت خواهند کرد.

نظر شما