شناسهٔ خبر: 33672400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سطوتی:

مباحث فرهنگی در جامعه مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از لزوم توجه به مباحث فرهنگی در کشور خبرداد

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اربیل ، جعفر سطوتی که همزمان با میزبانی والیبال لیگ ملت های جهان به اردبیل سفری داشت گفت: اگر می خواهیم درتمامی حوزه ها در کشور پیشرفت کنیم باید مباحث فرهنگی را جدی بگیریم و به بحث فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم .
او ادامه داد: استان اردبیل یکی از استان های قهرمان پرور در سطح کشور است که قهرمانان زیادی را تربیت داده و همین قهرمانان در سطح دنیا بارها برای ایران عزیزمان افتخار آفرینی کردند.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل همواره از برنامه های فرهنگی اجرا شده دراستان اردبیل حمایت کرده است و بابت این از مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تشکر می کنیم .
سطوتی درادامه بااشاره به فعالیت های سازمان های مردم نهاد گفت : جوانان و سمن ها بعنوان نهادهای مدنی باید در حوزه فرهنگی کارهای بزرگ و موثری انجام دهند.
او بابیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور دربخش ها ریشه های فرهنگی دارد افزود: به هرحال ما دراین حوزه دشوارکار می کنیم و دراین راستا هرچه منابع ماده و انسانی صرف شود و سرمایه گذاری محسوب می شود.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بااشاره به میزبانی شایسته اردبیل در لیگ ملت های والیبال 2019 از برنامه های فرهنگی اجرا شده دراین مسابقات قدردانی کرد و گفت : کمیته فرهنگی این دوره از رقابت بسیار عالی بود و کمیته فرهنگی موفق ظاهر شد.

نظر شما