شناسهٔ خبر: 33656337 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتحاديه روزنامه نگاران عرب: کنفرانس بحرين مردود است

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ اتحادیه روزنامه نگاران تاکید کرد همه ملت های عربی کنفرانسی را که به دعوت آمریکا و درچارچوب طرح معامله قرن آمریکا در منامه بحرین برگزار می شود، مردود می دانند.
این اتحادیه بر ایستادگی دائمی خود در کنار حقوق غیر قابل انکار ملت فلسطین و پشتیبانی کامل از آن برای ایستادن در برابر این توطئه صهیونیست ها تاکید کرد.
اتحادیه روزنامه نگاران عرب روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای افزود حضور رسانه های صهيونيستي در نشست بحرین با تصمیمات این اتحادیه که اشکال مختلف عادی سازی روابط را با اسرائیل جرم می داند، مغایرت دارد.
این اتحادیه در ادامه از همه رسانه های عربی خواست همه رسانه های اسرائیلی را که به دنبال رخنه در رسانه های عربی و تضییع حقوق مشروع ملت فلسطین هستند، تحریم کنند.

همچنين اتحادیه سراسری روزنامه نگاران عرب دعوت از رسانه های این رژيم برای شرکت در کنفرانس منامه که قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته با نظارت آمریکا برگزار شود، محکوم کرد.
کنفرانس اقتصادی بحرین به درخواست آمریکا برای بررسی ابعاد اقتصادی طرح معامله قرن برگزار می شود.
گفتنی است یک خبرنگار صهيونيستی هفته گذشته اعلام کرد بحرین برای نخستین بار اجازه داده است تا شش رسانه خبری این رژیم برای پوشش خبرهای مربوط به کنفرانس اقتصادی بحرین در ارتباط با مسئله فلسطین وارد منامه شوند.
باراک رافید در حساب توئیتر خود نوشت بحرین به خبرنگاران شش رسانه اسرائیلی اجازه داد برای پوشش خبرهای مربوط به کنفرانس «صلح برای شکوفایی» در منامه، وارد این کشور شوند.

نظر شما