شناسهٔ خبر: 33635903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جدال عباسعلي و عسگري براي برنز ليگ جهاني کاراته

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- 2 نماينده کشورمان در پايان روز دوم ليگ سري آ کانادا به ديدار رده بندي راه يافتند.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون کاراته، در دومين روز ليگ سري آ مونترال، 4 نماينده کشورمان به روي تاتامي رفتند که در وزن 68+ کيلوگرم حميده عباسعلي و در وزن 75- کيلوگرم، بهمن عسگري با شکست در ديدار نيمه نهايي به ديدار رده بندي اوزان خود راه يافتند‌.
روز گذشته هم سجاد گنج زاده به ديدار رده بندي راه يافته بود و بدين ترتيب تيم ايران فردا 3 نماينده خواهد داشت که براي کسب مدال برنز به مصاف رقبايشان مي روند.
اما در نتايج کسب شده امروز، در وزن 68+کيلوگرم، حميده عباسعلي ابتدا مقابل حريفي از کرواسي پس از تساوي صفر بر صفر در هانتي برنده شد‌‌. سپس کاراته کاي اوکرايني را 3 بر صفر شکست داد و در سومين ديدار مقابل نماينده مکزيک 4 بر 3 به برتري رسيد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت.
او در اين مرحله 2 بر صفر از حريف ايتاليايي شکست خورد و به ديدار رده بندي رفت.
عباسعلي فردا براي کسب مدال برنز به مصاف نماينده جامائيکا مي رود.
در وزن 75- کيلوگرم، بهمن عسگري در 2 بازي نخست خود با نتايج مشابه يک بر صفر مقابل حريفاني از چين تايپه و جامائيکا پيروز شد و در سومين مبارزه حريفي از ترکيه 4 بر صفر شکست داد و گام به نيمه نهايي گذاشت.
او در اين مرحله يک بر صفر نتيجه را به نماينده ترکيه واگذار کرد تا فردا براي کسب مدال برنز به مصاف لورنزو پيترومارچي از ايتاليا برود.
در همين وزن سعيد احمدي در مبارزه اول 4 بر صفر مقابل نماينده قزاقستان شکست خورد و از گردونه رقبتها کنار رفت.
در وزن 67- کيلوگرم، هامون درفشي پور در اولين مبارزه 7 بر يک نماينده تايلند را از پيش رو برداشت اما در دومين مسابقه 6 بر صفر نتيجه را به کاراته کايي از دومينکن واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.

نظر شما