شناسهٔ خبر: 33595555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آسفالت معابر ۸ روستای فاروج آغاز شد

بجنورد- ایرنا- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فاروج گفت: با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان، عملیات ساماندهی و آسفالت معابر ۸ روستای این شهرستان در چند روز اخیر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

یارمحمد فرهادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، برخی از این روستاها را شامل مایوان، خرق، سه گنبد سینگلی، جعفرآباد، نقاب و دربند عنوان و اظهار داشت: در قالب این طرح ۳۲ هزار متر مربع از معابر این روستاها، که پیش از این طرح هادی در آن اجرا شده و یا اکنون در دست اجراست، با قیر رایگان آسفالت می شود.

وی افزود: برای آسفالت معابر این روستاها ۱۶ میلیارد ریال هزینه می شود.

وی همچنین از اختصاص اعتبار ملی برای ساماندهی روستاهای استاد و جنجال آباد خبر داد و افزود: از محل این اعتبارات، ادامه اجرای طرح هادی روستای هدف گردشگری استاد و سنگفرش معابر روستای جنجال آباد با ۲ میلیارد ریال اعتبار انجام می شود.

فرهادی به انجام بازنگری طرح هادی روستاهای صفدرآباد و چوکانلو با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از اعتبارات منابع ملی در نیمه اول امسال اشاره کرد و گفت: ادامه تکمیل دیوار ساحلی روستای خسرویه نیز از محل اعتبارات استانی عملیاتی خواهد شد.

شاخص جمعیت برخوردار از طرح هادی در شهرستان فاروج به ۶۹ درصد رسیده و ۱۰۰ درصد نقشه طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار تهیه و ۳۱ روستا هم از این طرح برخوردار شده اند.

شهرستان ۵۰ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

۷۱۸۷/‏۵۱۳۲

نظر شما