شناسهٔ خبر: 33590120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کی‌روش: پشت هر تصمیم من 36 سال تجربه است

منبع: ایلنا

سرمربی کلمبیا از برتری خفیف مقابل قطر صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بامداد امروز تیم ملی کلمبیا موفق شد با گل دقایق پایانی مقابل قطر دومین پیروزی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا را حاصل کرده و صعود خود به دور حذفی را نهایی کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیا در خصوص این دیدار اظهار داشت: زمانی که در یک سوی میدان تیمی محکوم به کسب پیروزی باشد شرایط بازی اینگونه می‌شود. قطر تیمی سازمان یافته بود که هیچ فضایی به حریف نمی‌داد و در امور دفاعی بسیار بسته عمل می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

صعود شاگردان کی روش با عبور از قطر

 

وی افزود: در چنین بازی‌هایی اگر زود به گل نرسید شرایط برای شما دشوار می‌شود. ما برنده شدیم زیرا کلمبیا همانطور که من دوست داشتم بازی کرد و ما به طور کامل در تمام طول ۹۰ دقیقه تمرکز داشتیم.

سرمربی کلمبیا در پایان گفت: حریف ما با سه مدافع میانی و سه هافبک برابر ما قرار گرفته بود و من در این شرایط به این نتیجه رسیدم پرس شدید و حرکت از عقب بهترین گزینه است. در این مقطع و با تقریباً ۳۶ سال سابقه مربیگری، هر تصمیم من مبتنی بر این ۳۶ سال تجربه است و من از این فرصتی که فوتبال برای کار کردن در ایران، پرتغال، امارات، آفریقای جنوبی، ژاپن و ایالات متحده آمریکا و با این بازیکنان بزرگ به من داده است، بسیار خوشحالم.

نظر شما