شناسهٔ خبر: 33583331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نیمار به دنبال خانه در بارسلونا محمدی در رادار اسپارتاک

موندو دپورتیوو برای انتشار این خبر در صفحه خود از عنوان فوق‌سری استفاده کرده و تیتر اصلی‌اش از این قرار است: «می‌خواهم به خانه‌ام برگردم.» روتیتر مطلب هم از زبان نیمار نقل کرده که: «دیگر نمی‌خواهم اینجا بازی کنم» که ظاهرا به نظر نیمار برای ترک پاریس و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اشاره دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»،  ژائو فلیکس، بند فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی دارد و اتلتیکو مادرید می‌خواهد آن را پرداخت کند.  محمد بوحفصی، ستاره ۱۹ ساله بنفیکا و تیم‌ملی پرتغال احتمالا امروز به مادرید سفر می‌کند و درنهایت تا 24 ساعت آینده در آزمایش پزشکی باشگاه شرکت خواهد کرد. ژائو فلیکس به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید تبدیل خواهد شد. تمام باشگاه بر این باور هستند که وی جانشین مناسبی برای آنتوان گریزمان است. دو باشگاه منچسترسیتی و یوونتوس هم خواهان به خدمت گرفتن فلیکس بودند.

 به نقل « Voetbalzone»، مارک فن بومل، هافبک سابق بایرن مونیخ و مربی فعلی پی‌اس‌وی درخصوص حضور وینگر باتجربه در تیمش گفت: «حضور آرین در آیندهوون؟ این(انتقال) به بیش از یک تماس تلفنی نیاز دارد ولی عین حال ساده است. در واقع این خود آرین است که باید تصمیم‌گیری کند. آرین می‌داند که ما دوست داریم در آیندهوون او را ببینیم و حال به او زمان می‌دهیم تا در این خصوص فکر و درنهایت تصمیم‌گیری کند.»

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو در پرده‌ای جدید از ماجراهای جنجالی شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، دیروز تیتر اول خود را به او اختصاص داد و مدعی شد نیمار در شهر بارسلونا به دنبال خانه می‌گردد.

 موندو دپورتیوو برای انتشار این خبر در صفحه خود از عنوان فوق‌سری استفاده کرده و تیتر اصلی‌اش از این قرار است: «می‌خواهم به خانه‌ام برگردم.» روتیتر مطلب هم از زبان نیمار نقل کرده که: «دیگر نمی‌خواهم اینجا بازی کنم» که ظاهرا به نظر نیمار برای ترک پاریس و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اشاره دارد. «موندو» در پایین تیتر اصلی هم از زیرتیتر دیگری استفاده کرده و نوشته: «هرگز نباید خانه‌ام را ترک می‌کردم.» من یونایتد و رئال مادرید از دیگر مشتریان ستاره برزیلی به حساب می‌آیند.

 جان‌‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» مدعی شد باشگاه یوونتوس به‌طور مستمر با پوگبا در ارتباط و آماده مهیا کردن شرایط برای بازگشت این هافبک فرانسوی به تورین است. طبق ادعای این خبرنگار سرشناس، پوگبا علاقه زیادی دارد چالشی جدید را در یوونتوس تجربه کند تا در رئال مادرید. دستمزد 15 میلیونی پوگبا در منچستریونایتد اما مانع اصلی انتقال این بازیکن به تیمی دیگر است، این در حالی است که این باشگاه انگلیسی به دنبال ارائه قراردادی جدید با دستمزد 500 هزار پوند در هفته است تا این هافبک فرانسوی را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

به نقل از سایت «اسپورتس» روسیه، میلاد محمدی و ویکتور آلاوارز، دو بازیکن خط دفاعی فصل گذشته تیم احمد گروژنی مورد توجه تیم اسپارتاک مسکو هستند. این رسانه روسی در ادامه این خبر نوشت: «قرارداد میلاد محمدی با تیم احمد گروژنی مدتی قبل پایان یافته و به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به اسپارتاک مسکو انتقال یابد. او در فصل گذشته لیگ برتر روسیه 28 بازی در ترکیب تیم احمد گروژنی انجام داد و یک گل هم به ثمر رساند.»

نظر شما