شناسهٔ خبر: 33562752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آخرين اخبار فوتبال ايران؛

تلاش استقلال براي جذب خالد شفيعي/ اولين تمرين پيش فصل تراکتورسازي زير نظر دنيزلي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- آخرين اخبار فوتبال ايران را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش آريا، قرارداد صابر حرداني با باشگاه فولاد خوزستان تمديد شد. باشگاه فولاد خوزستان در ادامه فصل نقل و انتقالات ليگ نوزدهم‌ قرارداد همکاري با صابر حرداني، بازيکن خوزستاني پرورش يافته آکادمي اين باشگاه را به مدت 2 فصل ديگر تمديد کرد. گفتني است صابر حرداني در رقابت هاي ليگ هجدهم 790 دقيقه در زمين حضور يافت و 3 پاس گل حاصل تلاش اين بازيکن ريزنقش و سرعتي بود.

- باشگاه استقلال، پيرو مصاحبه روز گذشته  علي خطير معاون ورزشي و مسئول نقل و انتقالات باشگاه درباره مذاکره با بازيکنان باشگاه استقلال ضمن اشاره به برخي موارد و در واکنش به اظهارات بازيکنان اطلاعيه اي به شرح زير صادر کرد:
1- پس از طرح موضوع تمديد قرارداد بازيکنان در جلسات متعددهيات مديره باشگاه ، با نظر کليه اعضاء مقرر شد جناب آقاي کامران منزوي به نمايندگي از تمامي اعضا با حضور در جلسات ، مسئوليت مذاکره با بازيکنان عزيز آقايان وريا غفوري و سيدحسين حسيني را برعهده گرفته و پس از جلسات برگزار شده گزارش جلسات و پيشنهادات طرفين را جهت تصميم گيري به هيأت مديره و مديرعامل محترم منعکس تا در خصوص شرايط تصميم گيري شود. پس از دريافت پيشنهادات بازيکنان ، با عنايت به مصوبه هيات مديره و بودجه تصويب شده و درنظر گرفتن زحمات و تلاش بازيکنان عزيز در حوزه ملي و باشگاهي نهايت سقف ريالي باشگاه براي تمديد قراردادها در نظر گرفته و مراتب به بازيکنان اعلام شد.
2- موارد اعلامي از سوي خطير در سايت رسمي باشگاه، مواضع و نظرات رسمي باشگاه و هيات مديره باشگاه بوده ضمن آنکه صحبت‌هاي مزبور به دور از توهين، حب و بغض، تحليل و نتيجه گيري و فقط به صورت گزارشي از روند مذاکرات و توقعات طرفين از يکديگر، جهت اطلاع هواداران و شفاف سازي و برابر با وعده داده شده به هواداران فهيم‌مان بيان شده است. اين اقدام از اولين روز نقل و انتقالات آغاز شده و از همان روز اين مهم به هواداران و مالکان اصلي باشگاه استقلال اعلام شده بود که روند مذاکرات رسمي با بازيکنان به سمع و نظر آنها خواهد رسيد.
3- هيات مديره باشگاه ضمن توصيه بر رعايت اخلاق و پرهيز از هرگونه توهين و افترا به افرادبار ديگر اعلام آمادگي خويش را جهت تمديد قرارداد و حفظ آقايان وريا غفوري و سيدحسين حسيني بدون هيچگونه پيش شرط و در چهارچوب شرايط مالي و اخلاقي باشگاه اعلام مي‌دارد.
4- بازيکنان عزيز در صورت پذيرش عملي شرايط باشگاه، قبل از آغاز مذاکره با گزينه هاي ديگر، با مسئولين مربوطه تماس و درب باشگاه استقلال به روي آنها باز است تا مقدمات تمديد قراردادهاي اين عزيزان در فضايي دوستانه و در شأن باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال فراهم گردد.
5-باشگاه استقلال از هواداران فهيم خود انتظار دارد از هرگونه حاشيه سازي و فضاسازي براي باشگاه و بازيکنان عزيز خودداري کرده تا روند نقل و انتقالات و آماده سازي تيم در شرايطي مطلوب پيش برود و اميدواريم در فضايي کاملا منطقي و دور از احساسات تيمي درخور نام استقلال بزرگ مهيا و آماده ليگ نوزدهم شود.

- اولين تمرين پيش فصل تيم فوتبال تراکتور عصر امروز زير نظر مصطفي دنيزلي برگزار شد. به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي اقتصادي تراکتور اولين تمرين پيش فصل تيم فوتبال تراکتور عصر امروز زير نظر مصطفي دنيزلي آغاز شد. در اين تمرين بازيکنان حاضر در بازيهاي دوستانه تيم ملي بدليل استراحت حضور نداشتند. دنيزلي اضافه کرد ظرف روزهاي آينده تيم تکميل و تمرينات بطور تيمي ادامه خواهد يافت.

- سه دستيار خارجي سرمربي ايتاليايي استقلال وارد ايران شدند. دستياران استرا ماچوني سرمربي جديد و ايتاليايي استقلال امروز وارد ايران شدند. قرار است اين سرمربي ايتاليايي نيز فردا وارد تهران شود. عمر دانسي  يکي از اين دستياران است که متولد 1971، دانسي در سال 2004 عهده دار مسئوليت فني تيم جوانان برشا بوده و در سال 2008 همين سمت را در تيم بوفالارو بدست آورد. او از سال 2010 تا 2016 هم عضوي از آکادمي ميلان بود و مربي زير 18 ساله‌هاي اين تيم هم بود. دانسي در سال 2016 به مدت يک سال عضو کادرفني تيم پاناتينايکوس يونان بود و در سال 2018 به عنوان دستيار اول در تيم اسپارتاپراگ جمهوري چک مشغول به کار شد. سباستين لتو وي متولد 1986  و اصالتا آرژانتيني است ولي پاسپورت ايتاليايي دارد. لتو به عنوان يک وينگر تهاجمي ابتدا فوتبالش را در باشگاه لانوس آرژانتين آغاز کرد و در ادامه به ليورپول پيوست و از آنجا قرضي راهي المپياکوس شد. باشگاه بعدي او پاناتينايکوس يونان شد که در آن دوران بسيار خوبي را پشت سر گذاشت. لتو سپس به کاتانيا ايتاليا رفت. در سال 2015 او بار ديگر به لانوس قرض داده شد و مجددا سال بعد به پاناتينايکوس بازگشت. آخرين باشگاه او، الامارات امارات بود که سال 2017 به اين تيم پيوست.

- استقلالي‌ها با خالد شفيعي مدافع سپاهان مذاکره کرده‌اند. استقلالي‌ها کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند و در تلاش هستند تيم قدرتمند براي ليگ نوزدهم ببندند. آن‌ها براي پست مدافع وسط با دو مدافع مياني سپاهان، سياوش يزداني و خالد شفيعي مذاکره کرده‌اند و در تلاش هستند اين دو بازيکن را به خدمت بگيرند. با اعلام پژمان منتظري مدافع باشگاه استقلال مبني بر اينکه در ليگ نوزدهم در استقلال حضور ندارد، مديران اين باشگاه در تلاش هستند روزبه چشمي را که با پيشنهاد باشگاه الاهلي قطر رو به رو شده است، حفظ کنند. چشمي در روزهاي آينده در جلسه با مسوولان باشگاه استقلال شرکت مي‌کند تا تکليفش مشخص شود.

- بازيکن فصل قبل فولاد خوزستان با عقد قراردادي به سپاهان پيوست. به نقل از سايت رسمي باشگاه سپاهان، رضا ميرزايي با عقد قراردادي به مدت 3 فصل به جمع طلايي پوشان سپاهان بازگشت.‌ ميرزايي فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ مي زد.

- اعضاي تيم فولاد خوزستان روز گذشته به منظور برپايي اولين اردوي آماده‌سازي خود در ليگ نوزدهم عازم شهرکرد شدند. تيم فولاد خوزستان کارش را در دوره نقل و انتقالات پيش فصل زودتر از ساير تيم‌ها آغاز کرد و اولين تيم حاضر در ليگ نوزدهم است که عازم اردوي آماده‌سازي پيش فصل مي‌شود. تيم فولاد خوزستان کارش را در دوره نقل و انتقالات پيش فصل زودتر از ساير تيم‌ها آغاز کرد و روز گذشته براي برپايي اولين اردوي پيش فصل ليگ برتر خود عازم شهرکرد شد تا به مدت 10 روز در يک منطقه خوش آب و هوا تمرينات آماده‌سازي خود را دنبال کنند. تيم فولاد خوزستان که به عنوان اولين تيم از بين تيم هاي حاضر در ليگ برتر عازم اردوي آماده‌سازي شده است، براي فصل جديد ليگ برتر شهاب گردان، محمد آبشک، محمد قاسمي‌نژاد، وحيد نامداري و عباس بوعذار را از تيم‌هاي مختلف به خدمت گرفته است.

نظر شما