شناسهٔ خبر: 33561421 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| فراخوان برگزاری کارگاه عملی فیبرنوری بدون مجوزبود/ با متخلفان برخورد قانونی می‌شود

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران گفت: اعلام فراخوان برگزاری کارگاه تخصصی عملی فیوژن فیبر نوری برای دانشجویان بدون مجوز از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شده بود که با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « یک بام و دو هوای دانشکده فنی و حرفه ای شمسی پور» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

احمد رضا حقیقی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران در پاسخ به این مشکل گفت: باید به این نکته اشاره کنم که در داخل همه دانشگاه ها یک مرکز آموزش آزاد وجود دارد که با مجوز دانشگاه یکسری دوره های مختلف آموزشی را برگزار می‌کند که در رابطه با برگزاری کارگاه تخصصی عملی فیوژن فیبر نوری برای دانشجویان قرار بود شرکت مورد نظر پس از بستن تفاهم نامه و دریافت مجوز از دانشگاه اقدام به تجهیز امکانات آزمایشگاهی و برگزاری دوره های آموزشی مانند کارگاه تخصصی عملی فیوژن فیبر نوری کند اما این شرکت تخلف کرده و بدون دریافت مجوز به صورت خودسرانه اقدام به اطلاع رسانی در فضای مجازی کرده است که متاسفانه برخی از دانشجویان با پرداخت هزینه اقدام به ثبت نام کرده اند.

وی افزود: این موضوع 25 خرداد از سوی دانشجویان اعلام شد که بلافاصله پس از بررسی با شرکت متخلف برخورد کردیم البته مبالغی که دانشجویان پرداخت کرده بودند نیز از سوی شرکت به ثبت نام کنندگان تحویل داده خواهد شد.

حقیقی ادامه داد: رسمی ترین محل اطلاع رسانی همه دانشگاه ها سایت داخلی آنها است که متاسفانه بعضی از دانشجویان بدون توجه به این موضوع به انتشار خبر فضای مجازی اطمینان کرده و شهریه داده‌اند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران گفت: شهریه پرداختی دانشجویان به ازای هر فرد 100 هزار تومان بوده است که از طریق دانشگاه به دانشجویان برگردانده می شود و از آنجایی که 2 نفر از دانشجویان در برگزاری کارگاه آموزشی با شرکت متخلف همکاری داشته اند با آنها براساس آئین نامه وزارت علوم برخورد خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران به طور معمول در قالب حمایت از دانشجویان  همیشه در فصول مختلف اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی با 50 درصد تخفیف می کند تا به دانشجویان فناور و کار آفرین کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما