شناسهٔ خبر: 33552343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مساعدت 230 میلیون ریالی به بیماران سخت‎درمان همدان

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 230 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمید شاکری‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری یکصد و شصت و سومین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده 9 بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به مساعدت بلاعوض 170 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: 60 میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویب شد یک بیمار زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرند و یک بیمار نیز زیرپوشش طرح «طعم مهربانی» باشد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 230 میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد گفت: تمام تلاش‌ها بر حل مشکلات بیماران سخت‌درمان است تا دغدغه درمان را نداشته باشند که امیدوارم خیرین در این زمینه ما را یاری کنند.

شاکری صفت بیان کرد:  بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

وی گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به کمک این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری 0106847155009 با شماره کارت 6037991199528096 بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/89026/

نظر شما