شناسهٔ خبر: 33551657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دريافت وجه اضافي رانندگان ايلام از مسافران تخلف است

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا -معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان ايلام گفت: دريافت وجه اضافي رانندگان شرکت‌هاي حمل و نقل جاده‌اي استان ايلام از مسافران ايراني و خارجي تخلف آشکار محسوب مي‌شود.

به گزارش خبر گزاري آريا از ايلام ،محمد حسني‌اظهار داشت: رضايت‌مندي مسافران به صورت مستمر و شبانه روزي نظارت، رصد و کنترل مي‌شود.

وي نظارت بر تردد و قيمت بليت را يادآور شد و بيان کرد: بدون شک دريافت وجه اضافي رانندگان شرکت‌هاي حمل و نقل جاده‌اي تحت نظارت اداره حمل و نقل جاده‌اي استان ايلام از مسافران ايراني و خارجي تخلف آشکار محسوب مي‌شود بنابراين اين افراد در صورت مشاهده هر‌گونه تخلفي از جانب رانندگان با ارائه‌ي سند «يادداشت کردن شماره پلاک خودرو» شکايت خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت اين موضوع رسيدگي شود.

وي افزود: 6 شرکت سواري و 23 اتوبوس مسئوليت حمل ‌و نقل مسافر در مهران را بر عهده دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان اظهار داشت: همچنين 150دستگاه سواري و هزار و 600ناوگان مسافربري شامل اتوبوس، ميني‌‌بوس و سواري به مسافران خدمات‌رساني مي‌کنند.

وي تصريح کرد: به‌منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌هاي حمل و نقل جادهاي برون شهري و اجراي دقيق قوانين و مقررات مربوطه، در جلسات کميسيون‌هاي مواد 11و 12استان ايلام در سال گذشته 500مورد پرونده تخلفات در سطح استان رسيدگي و احکام آن‌ها صادر شده است.

حسني خاطرنشان کرد: عمده تخلفات شرکت‌هاي حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهري عبارت‌اند از عدم رعايت شرايط مقررات مربوط به بارنامه و صورت وضعيت مسافري، سو استفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت به‌موقع کرايه، صدور جابه‌جايي بار يا مسافر بدون استفاده از سند حمل و اضافه تناژ بوده است.

وي تاکيد کرد: عملکرد شرکت هاي حمل و نقل جاده‌ها در راستاي رضايت‌مندي مسافران به صورت مستمر و شبانه روزي نظارت مي‌شود.

نظر شما