شناسهٔ خبر: 33550238 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ادامه کابل برگردانها در تهران؛

ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی دچار اختلال شد

ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در ۸ مرکز مخابراتی به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان طی روزهای اخیر با اختلال مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی پیروزی، بعثت، انبیا اسلامشهر، نواب صفوی، دکتر حسابی، سلمان فارسی، آبسرد و رودهن درحال انجام است.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره‌های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۸، ۲۶۷۶، ۲۶۷۴، ۲۶۳۵ و ۲۶۴۱ در محدوده خیابان فخار مقدم، بلوار فرحزاد، بلوار نورانی و کوچه‌های بنفشه و بهار از امروز به مدت ۴۸ ساعت و در مراکز مخابرات آبسرد و رودهن از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه است.

همچنین ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات دکتر حسابی با پیش شماره‌های ۶۵۱۰، ۶۵۱۱، ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۳۹، ۶۵۵۹ و ۳۹۶۱ در محدوده مرکز به مدت ۴۸ ساعت دچار اختلال شده است.

با اجرای عملیات مذکور، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره‌های ۳۳۳۰ الی ۳۳۳۶، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹، ۳۳۲۵ و ۳۶۶۰ در محدوده خیابان‌های پیروزی، شکوفه و بهجتی گونه، در مرکز مخابرات بعثت با پیش شماره‌های ۵۵۰۴ الی ۵۵۰۸، ۵۵۳۲ الی ۵۵۳۵ و ۵۵۱۸ در محدوده خیابان‌های خالقی فر، شهید تولائی، شهید محمد امین شیرازی، شهید صنیع خانی و شهید ریاحی و در مرکز مخابرات انبیا اسلامشهر با پیش شماره ۵۶۸۳ در محدوده خیابان‌های طالقانی و جانبازان و شهرک‌های الله اکبر و انبیا به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

همچنین به دلیل عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید نواب صفوی نیز دچار اختلال شده است.

نظر شما