شناسهٔ خبر: 33550128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بسیاری از کارهای نیروی انتظامی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که امید است با فعالیت‌های خوب جامعه را از لغزشگاه نجات دهید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس پلیس و مسئولان مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: دشمن در حال ترویج سرگرمی‌های نفسانی، ایجاد اختلاف، موادمخدر و از بین بردن اراده و عقل انسان‌هاست تا فرهنگ ‌و اندیشه‌های قرآن را از آن‌ها بگیرد.

وی بیان کرد: گسترش، تولید و توزیع موادمخدر به دلیل تسلط بیگانگان و دشمنان بر جامعه‌ای بی‌ایمان و بی‌مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: از دشمنان چیزی جز دشمنی انتظار نمی‌رود که در این راستا مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است.

عبادی ادامه داد: ارزش اسلامی و انسانی فعالیت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر بسیار پر اهمیت است که در این راستا مسئولان باید برای پیشگیری از مواد مخدر در جامعه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه نقشه تسلط همه جانبه بر انقلاب اسلامی را در ذهن دارد گفت: دشمن هر کاری بتواند از شبهه‌افکنی، تولید و توزیع مواد مخدر، توطئه، تقلب و دزدی را در فضای مجازی انجام می‌دهد تا نقشه خود را به سرانجام برساند.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی فعالیت‌های مهمی انجام می‌دهد که یکی از مهم‌ترین‌ آن‌ها مبارزه با مواد مخدر است ادامه داد: مواد مخدر اراده که مهم‌ترین شاخصه انسانی انسان است را ضایع می‌کند.

عبادی سستی در مقابل دشمنان را بسیار خطرناک عنوان و بیان کرد: دشمن به هیچ چیز رحم نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از کارهای نیروی انتظامی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که امید است با فعالیت‌های خوب جامعه را از لغزشگاه نجات دهید.

انتهای پیام/

نظر شما