شناسهٔ خبر: 33548776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک

سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اصفهان با هدف بررسی اقدامات انجام شده در کمیته های زیرمجموعه کارگروه در استانداری اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، در این جلسه جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان به لزوم حمایت از فعالیت­ های دفاتر پیشخوان دولت و واگذاری بیشتر خدمات به آنها تاکید کرد.
وی افزود: بر اساس برخی از مستندات قانونی ارائه هرگونه خدمت توسط دستگاه­ های اجرایی در دفاتر موازی دفاتر پیشخوان دولت ممنوع است اما متاسفانه بعضی از دستگاه­ های اجرایی دفاتر اختصاصی خود را راه­ اندازی کرده و به طور جداگانه در حال ارائه خدمات هستند که لازم است موضوع بررسی و اقدامات لازم برای واگذاری خدمات مذکور به دفاتر پیشخوان انجام شود.

مطلب­ زاده با اشاره به مهاجرت برخی از شرکت­هایITبه پایتخت گفت: حمایت از شرکت­ هایIT استان ضروری است و باید راهکاری برای اختصاص امتیاز به شرکت­های بومی استان در سامانه ستاد در نظر گرفته شود.

در ادامه جلسه درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم فرهنگ­ سازی دولت الکترونیک گفت: باید دوره­ های آموزشی در سطوح مختلف برای مدیران و کارشناسان برگزار شود. دستگاه­ ها نیز باید از ظرفیت­ های آموزشی و پژوهشی خود برای آموزش کارکنان در حوزه توسعه دولت الکترونیک استفاده کنند.

در پایان شفیعی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از وجود زیرساخت­ های مناسب برای پوشش حداکثری نسل­ های سوم و چهارم شبکه ­های موبایل در استان خبر داد.

نظر شما