شناسهٔ خبر: 33547309 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گزینه سرمربیگری پرسپولیس به کرواسی بازگشت

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید پس از انجام دادن امور شخصی خود تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران که پس از جدایی از این تیم برای دریافت مطالباتش از فدراسیون فوتبال با مهدی تاج به تعامل رسیده بود، هفته پیش برای انجام دادن امور شخصی و تحویل دادن برخی وسایل به فدراسیون به کشورمان بازگشته بود، بامداد امروز (سه شنبه) به کرواسی بازگشت.

این درحالی است که پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، برخی رسانه‌ها از کرانچار به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی سرمربی کروات خبر داده بودند و اعلام کردند احتمال دارد کرانچار جای هم وطن خود را در پرسپولیس گرفته و پس از ۱۰ سال به این تیم بازگردد.

یکی از نزدیکان کرانچار ضمن رد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کرانچار گفت: او تنها برای تحویل وسایلی که از فدراسیون در اختیار داشت و انجام دادن برخی کار‌های شخصی به ایران آمده بود و در زمان حضورش در تهران هیچ تماس یا مذاکره‌ای با مسئولان پرسپولیس برای جانشینی برانکو نداشت.

سرمربی کروات سابق تیم ملی امید در زمان حضور در این تیم عملکرد مطلوبی نداشت به شکلی که تیم او با وجود میزبانی از رقابت‌های گروه سوم مرحله اول مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو پس از تیم عراق در رتبه دوم این گروه قرار گرفت و به عنوان یکی از برترین تیم‌های دوم به مرحله نهایی صعود کرد.

گزینه سرمربیگری پرسپولیس به کرواسی بازگشت

گزینه سرمربیگری پرسپولیس به کرواسی بازگشت

بیشتر بخوانید: گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان باز می‌گردند؟

انتهای پیام/

نظر شما