شناسهٔ خبر: 3354702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده مردم‌تهران عنوان کرد:

شکست ایران مهندسی شده بود/ باخت مقابل عراق ربطی به کی‌روش ندارد!

با مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز صحبت کردم و تاکید داشتم تنها به دلیل باخت در مقابل عراق و قضاوت ناعادلانه داور استرالیایی نباید از ادامه همکاری با کی روش دست برداریم.

صاحب‌خبر -

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن حمایت از عملکرد سر مربی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد که باخت در مقابل عراق ارتباطی به کی‌روش ندارد و مهندسی شده بود.

به گزارش ایلنا، منصور حقیقت پور با بیان اینکه عملکرد کی‌روش در تیم ملی فوتبال قابل دفاع است، گفت: کی‌روش روحیه جنگندگی در تیم ملی تزریق کرده است. جوانان با استعداد زیادی را به تیم ملی آورده و لژیونرهای خوبی تربیت کرده است.

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات، اسلام شهر و پردیس درباره شکست تیم ملی ایران در مقابل تیم عراق اظهار داشت: شکست ما در این دیدار هیچ ربطی به کی روش ندارد. تیم ما به لحاظ روحی مشکل داشت در ثانی اشتباه یک بازیکن را نباید به پای سرمربی تیم نوشت. اعتقاد دارم که در آن بازی نا داوری شکل گرفت و باخت ایران مهندسی شده بود.

حقیقیت پور با تاکید بر اینکه کی روش باید برای تیم ملی فوتبال حفظ شود، عنوان کرد: در این خصوص با مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز صحبت کردم و تاکید داشتم تنها به دلیل باخت در مقابل عراق و قضاوت نا عادلانه فیفا نباید از ادامه همکاری با کی روش دست برداریم.

این نماینده در گفتگو با خانه ملت همچنین خاطر نشان کرد: افرادی که امروز به کی روش انتقاد می کنند تنها با هدف حذف او دست به چنین کاری می زنند. نقد آنها برای رضای خدا نیست و تلاش دارند یکی از آنها جایگزین سرمربی تیم ملی فوبتال کشور شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: این روزها پروین و قلعه نویی انتقادات زیادی به عملکرد کی روش عنوان می کنند. اما من از آقای پروین سوالی دارم، او برای تیم ملی یا پرسپولیس چه کاری انجام داده است که کی روش را زیر سوال می برد.

نظر شما