شناسهٔ خبر: 33545240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

برگزاری دوره های آموزش همگانی هاکی برای اقشار مختلف جامعه

فدراسیون هاکی با همکاری دفتر توسعه ورزش همگانی دوره های آموزش همگانی هاکی را برای اقشار محتلف جامعه برگزار می کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دفتر توسعه ورزش همگانی با هدف توسعه ورزش و فعالیت بدنی برای ارتقای سطح سلامت جامعه برنامه ها و فعالیت های مشترکی را با فدراسیون های ورزشی انجام می دهد.
هدف از این اقدام فعال کردن حوزه همگانی در فدراسیون های ورزشی و ترغیب عموم مردم جامعه به فعالیت بدنی و ورزش کردن است.
در این راستا مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی با رئیس و مسئولین فدراسیون هاکی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مقرر شد بیش از دو هزار ساعت آموزش هاکی برای اقشار مختلف جامعه در سراسر کشور برگزار شود.
در این نشست رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ورزشکاران فعال در این رشته از ١۶٠٠ نفر تجاوز نمی کند و نیاز به تجهیزات لازم برای ترویج این رشته وجود دارد، اعلام آمادگی کرد تا خانواده هاکی کشور را تا 40 هزار نفر افزایش دهد.
همچنین قدیمی متعهد شد 2250 دوره آموزشی هاکی را برای اقشار مختلف کشور از جمله معلمین، دانش آموزان، دانشجویان، نظامیان و خانوادهای آنان، کارگران و غیره در سطح کشور برگزار نماید.
برگزاری لیگ ها و جشنواره های مختلف از جمله لیگ هاکی دانش آموزی، جشنواره هاکی در محیط های نظامی، لیگ کارگری و همچنین برگزاری لیگ کارکنان دولت توسط این فدراسیون بخشی دیگر از توافقات بین رئیس فدراسیون هاکی و مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی بود.

نظر شما