شناسهٔ خبر: 33544128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تیران و کرون

هجدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تیران و کرون برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به نقل روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون، هجدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع «اوقات فراغت» به ریاست شهرام آذرپی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و با حضور روسای دستگاه های عضو در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
شهرام آذرپی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تیران و کرون در این نشست گفت: برنامه ریزی برای حوزه جوانان به نظرسنجی و بررسی دیدگاه های و سلایق این قشر نیاز دارد و نباید تحکمی و بر اساس سلیقه برای اقشار مختلف مردم برنامه ریزی کرد.
وی بیان کرد: ذائقه و درخواست های امروز جوانان متفاوت از دوره های گذشته است و بدون توجه به نیازها و انتظارات آن ها نمی توانیم برنامه ریزی راهبردی و اقدامی متناسب با زمان حاضر انجام دهیم.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تیران و کرون با اشاره به اینکه استعدادشناسی، شکوفایی استعدادها و مهارت افزایی از نیازهای مهم جامعه است، تصریح کرد: اگر استعدادها به خوبی شناخته و رشد و پیشرفت پیدا کنند بسیاری از دغدغه های اشتغال و کسب و کارها رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: بی توجهی به نیازهای جامعه باعث مشکلات زیادی در جامعه خواهد شد که رفع آن به هزینه های زیادی نیاز دارد.
وی با بیان اینکه برخی از فعالیت ها و برنامه ها در جهت سرکوب کردن نیازهای جامعه است، یادآورشد: ظرفیت ها و توانمندی ها و همچنین هیجان های دوران جوانی و نوجوانی باید در مسیر اعتلای جامعه بکار گرفته شود که اگر برنامه منسجم و مدونی داشته باشیم آنگاه به خوبی هیجان و انرژی این دوره را مدیریت خواهیم کرد.
آذرپی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: مشارکت اجتماعی سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در این راستا بسیار مهم و باید از موازی کاری جلوگیری شود.
وی تحلیل وضعیت برنامه های اوقات فراغت سال های گذشته و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و ارتقای کیفیت عملکرد را برای امسال و سال های آینده مهم بیان کرد. در پایان این جلسه ابلاغ روسای کارگروه های هشت گانه اوقات فراغت به آنان اعطا شد.

نظر شما