شناسهٔ خبر: 33543920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سوارز: هر تیمی از داشتن «نیمار» لذت می برد

تهران- ایرنا- «لوئیس سوارز» ستاره اروگوئه ای باشگاه بارسلونا با اشاره به اینکه حضور در کنار «نیمار» و «لیونل مسی» یکی از بهترین سال‌های دوران فوتبالی وی بوده، از بازگشت مرد برزیلی به نیوکمپ استقبال کرد.

صاحب‌خبر -

۲ سال پس از جدایی نیمار از آبی اناری‌ها و پیوستن به پی اس جی با قیمت رکورد شکن ۲۲۲ میلیون یورو، حالا زمزمه‌ها از بازگشت وی به نیوکمپ حکایت دارد.

براساس گزارش گلوب اسپورت برزیل، بارسا احتمالاً با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو مهاجم برزیلی را به بارسلون می‌آورد و برای شیرین کردن معامله یکی از این سه بازیکن را پیشکش خواهد کرد: عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ، ساموئل اومتیتی.

مرد برزیلی چهار سال در نیوکمپ سپری کرد و فتح سه گانه فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ نیز در همین دوران برای وی به ارمغان آمد.

نیمار در مجموع ۱۸۶ بازی ۱۰۵ گل برای بارسا به ثمر رساند و در همین دوران ۸ جام را به در کنار سوارز و مسی به سبد افتخارات خود افزود.

در این بین، سوارز در مصاحبه با رادیو راک وان اسپانیا اظهار داشت: این افتخار را داشتم تا یکی از بهترین سال‌های دوران فوتبالی خود را در بارسا و در کنار بهترین بازیکن جهان یعنی مسی و دومین بازیکن بزرگ جهان یعنی نیمار سپری کنم.

وی ادامه داد: برای من این یکی از بهترین لحظات زندگی بود، فتح سه گانه؛ بنابراین چه کسی از داشتن بازیکنی همچون نیمار لذت نمی‌برد؟ اما او جز دارایی‌ها پی اس جی است و این حرف‌ها همیشه در بحبوحه بازار نقل و انتقالات مطرح می‌شود.

این در حالی است که «آرتورو ویدال» هم تیمی سوارز اگرچه هرگز با نیمار هم بازی نبوده است اما همان اظهارنظرهای مرد اروگوئه ای را در مورد مهاجم برزیلی منعکس کرد.

ویدال که به همراه مدافع عنوان قهرمانی کوپا امریکا یعنی شیلی نخستین بازی خود را در این دوره از رقابت‌ها، با انهدام چهار بر صفر ژاپن میهمان آغاز کردند، فصل گذشته پس از سپری کردن دورانی در یوونتوس و بارین مونیخ، راهی نیوکمپ شد.

ویدال در این باره اظهار داشت: اگر نیمار به بارسلونا برگردد، اتفاق لذتبخشی خواهد بود؛ او همه افتخارات را برده و در بارسا همه او را دوست دارند.

نظر شما