شناسهٔ خبر: 33543224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فدراسیون والیبال لهستان از ایران شکایت کرد

فدراسیون والیبال لهستان با ارسال نامه‌ای از ایران به FIVB شکایت خود را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه مصاف تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در ارومیه به پایان رسید، اعضای تیم لهستان بابت میهمان نوازی ایرانی‌ها از آن‌ها تشکر کردند و بابت اینکه کوبیاک نیز همراه آن‌ها بود و بی احترامی ندیدند خطاب به هواداران والیبال ایران، بیانیه‌ای صادر کردند.

اما امروز یک رسانه لهستانی: در کنار تمام میهمان نوازی‌های ایرانی ها، بازیکنان ما بسیار سختی کشیدند و پس از پایان بازی برای ساعت‌ها در اتوبوس حبس شده بودند، برخی هواداران از تیم ملی والیبال لهستان خشمگین بودند و سعی داشتند ناراحتی خود را به نحوی ابراز کنند.

از این بابت فدراسیون والیبال لهستان در اعتراض به این اقدام با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی والیبال از این اتفاق خشم خود را اعلام کردند و اعتراض خود را نشان دادند. در این نامه فدراسیون والیبال لهستان نوشت:

" برجسته‌ترین اتفاقی که خاطر تیم ملی والیبال ما را مکدر کرد، طولانی‌تر شدن زمان بازگشت تیم به هتل محل اقامت بود. هواداران تیم ملی ایران در خیابان‌ها مشغول پایکوبی بودند و همین اتفاق مانع حرکت اتوبوس تیم لهستان شد. ما شاهد این اتفاق در بازی مقابل کانادا نیز بودیم. پس از بازی مسئولان برگزاری فدراسیون والیبال ایران از ما عذرخواهی کردند و ناظر و نماینده فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از نزدیک شاهد این اتفاقات بودند.

فدراسیون والیبال لهستان نیز به طور مداوم با کنسولگری لهستان در ایران و FIVB در ارتباط بود و از نزدیک اتفاقات و حواشی این بازی را دنبال می‌کرد. ما پس از بازی نیز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی والیبال شکایت خود را اعلام کردیم. "

بیشتر بخوانید:

ایران - روسیه/ کار سخت سروقامتان مقابل تزار‌های پرافتخار

برنامه روز نخست هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

برنامه مسابقات تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

لیگ ملت‌های والیبال به صرف کانادا/ اولین ۳ امتیاز میزبانی در سالن ارومیه محقق می‌شود؟

داورزنی تماشاگر ویژه دیدار ایران و روسیه

انتهای پیام/ 

شکایت فدراسیون والیبال لهستان از ایران

نظر شما