شناسهٔ خبر: 33542016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

ارسال بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک‌ خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده

سرپرست معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردم خراسان رضوی از طریق هلال احمر به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش قدس آنلاین، وحید قربانی در آیین «ارسال  بزرگترین محموله کمک‌های مردمی هلال احمر خراسان رضوی به گلستان» که در محل پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان برپا شد، گفت: امروز مراسم ارسال محموله بزرگ لوازم زیستی به مناطق سیل‌زده استان گلستان و با حضور جمعی از مسئولان استانی خراسان رضوی و مدیران عامل هلال احمر استان‌های گلستان، هرمزگان و خراسان رضوی برگزار شد.
وی افزود: وقتی نظام طبیعت را انسان‌ها با تصورات نادرست و دخالت‌های نابه‌جای خود بر هم می‌زنند مواردی مانند سیلاب ایجاد می‌شود و به قهر طبیعت گرفتار می‌شویم که پاسخگویی طبیعی طبیعت به رفتار نابخردانه ما انسان‌ها است.
سرپرست معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در مسائل و مشکلات طبیعی رفتار بشردوستانه انسان‌ها متجلی می‌شود که تمدن ایرانی و اسلامی ما نشان از مهرورزی دارد و این حماسه همدلی مردم در کمک‌رسانی در سیل اخیر ثبت شد.
قربانی خاطر نشان کرد: حضور هلال احمر در سیل‌های اخیر کشور بی‌بدیل و ارزشمند بود و اقدامات فوریتی امدادی و کمک‌رسانی‌های بعدی به نیکی انجام شد. مدیران مختلف نهادهای امدادرسان نیز در این ایام خودشان را وقف مردم کردند اما جای بازنگری عملکرد برای کیفی‌تر سازی و اصلاح فعالیت‌ها در موارد احتمالی آتی ضروری است.
سرپرست معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی با اشاره به برخی آسیب‌ها در استان خراسان رضوی و درگیر شدن تعداد ۱۴ بخش از استان خراسان رضوی در مسکن‌های روستایی در استان گفت: بازسازی یک‌هزار واحد مسکونی روستایی را در دست اقدام داریم و برای بازسازی و بازتوانی هم نیازمند انسان‌های خوش طینت هستیم.
وی افزود: در چهارم فروردین امسال و پیش از اینکه خراسان رضوی معین استان گلستان معرفی شود به دستور استاندار وارد کمک‌رسانی و مساعدت شدیم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها:

نظر شما