شناسهٔ خبر: 33536552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رسمی؛ فردی لیونبرگ به عنوان دستیار اونای امری به کادر فنی آرسنال اضافه شد

اسطوره سوئدی توپچی ها را سال آینده در کنار سرمربی اسپانیایی این تیم خواهیم دید.

صاحب‌خبر -

طرفداری - فردی لیونبرگ مهاجم سوئدی سابق آرسنال، به عنوان دستیار اونای امری، به تیم اصلی توپچی ها راه پیدا کرد. اسطوره آرسنالی ها که سال گذشته هدایت تیم زیر 23 ساله های این تیم را بر عهده گرفته بود، جای خود را با استیو بولد، در کادر فنی توپچی ها عوض خواهد کرد و بولد از این پس سرمربی تیم زیر 23 ساله خواهد بود.

به گزارش BBC، لیونبرگ که یکی از اعضای مهم آن آرسنال شکست ناپذیر در لیگ برتر محسوب می شد، در 214 بازی 46 گل برای توپچی ها به ثبت رساند. او پس از رسمی شدن انتصابش به عنوان دستیار امری، عنوان کرد از این که قرار است با این سرمربی اسپانیایی همکاری کند، بسیار هیجان زده است. وینگر سوئدی پیشین توپچی ها، فعالیتش در دنیای مربیگری را با هدایت تیم زیر 16 ساله های آرسنال آغاز کرد. از طرفی دیگر استیو بولد که پیش از پیوستن به کادر فنی آرسنال در سال 2012، به مدت 11 سال در آکادمی این تیم فعالیت می کرد، دوباره در تیم زیر 23 ساله ها فعالیت خواهد کرد.

باشگاه آرسنال اما، در رابطه با این تغییر عنوان کرد که جا به جایی بین بولد و لیونبرگ در تاریخ 1 جولای اجرایی خواهد شد و چنین تغییراتی به بازیکنان کمک خواهد کرد که از سخت ترین و چالش بر انگیزترین روزهای دوران حرفه ای اشان، گذر کنند.

نظر شما