شناسهٔ خبر: 33534041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظرفیت مدارس بوشهر برای کاهش ترافیک بهره گیری شود

بوشهر-ایرنا- نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: باتوجه با ترافیک سنگین برخی از خیابان‌های این شهر و کمبود پارکینگ با هدف روان سازی آمد و شد وسایط نقلیه، فضای مدرسه‌ها برای توقف خودروها مورد استفاده قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

کیوان هاشم زاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در مرکز شهر، خیابان‌های امام خمینی، شهید مطهری، عاشوری و سایر معابر پرتردد ترافیک سنگین است که در این زمینه با استفاده از طرح پارکینگ در مدرسه به کاهش بار ترافیک شهری کمک می کند.

وی بیان کرد: این امر همچنین یک درآمدزایی برای مدارس است که انتظار می‌رود در نشست با مدیران آموزش و پرورش این مهم به طور جد مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر نیز گفت: حضور شهردار در نشست‌های روز یکشنبه شورا که اختصاص به ملاقات مردمی با شهروندان است باید مستمر و منظم باشد.

ندا عبدالله زاده افزود: در روزهای یکشنبه شهروندان زیادی در نشست‌های شورا حضور پیدا و انتظار دیدار با شهردار دارند.

وی همچنین با اشاره به انتخاب سرپرستان باشگاه و تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: در این زمینه انتظار می‌رود با هدف حفظ کرامت انسانی از سرپرست سابق و خوشنام تیم تجلیل می‌شد.

عبدالله زاده ادامه داد: از شهردار به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتظار می‌رود این امر نه تنها در باشگاه شاهین بلکه در معاونت‌ها و سایر بخش‌های شهرداری نیز حفظ شود.

۷۲۱۲/ ۶۰۴۵

نظر شما