شناسهٔ خبر: 33527895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار ایلام خبر داد:

ایجاد جاده اضطراری در مسیر پایانه برکت مهران برای اربعین

ایلام - استاندار ایلام از ایجاد ورودی و خروجی و جاده اضطراری در مسیر پایانه برکت مهران برای اربعین ۹۸ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام روز دوشنبه در نشست ستاد اربعین استان خواستار ایجاد ورودی و خروجی و جاده اضطراری در مسیر پایانه برکت مهران شد و افزود: یکی از مطالبات مهم در این باره جداسازی مسیر پایانه برکت از مسیرهای دیگر است و اگر این اتفاق نیافتد با توجه به پیش بینی تراکم چند برابری جمعیت امسال مشکلات سال گذشته تکرار می‌شود.

وی افزود: به خاطر اهمیت کار امور در دست اقدام اربعین ازجمله طرح زیرگذر و روگذر و جاده اضطراری برای پایانه برکت باید توسط مسئولان ذیربط به لحظه گزارش شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تسریع در کار دیگر پروژه‌های اربعین شد و گفت: انجام به موقع زیرساخت‌ها، رفع نواقص سال قبل، تسریع در ایجاد جاده اضطراری کنار پل زائر، ایجاد سایه بان و سرویس‌ها و چشمه‌های حمام و سکوبندی و استراحت گاه برای رانندگان و امورات اربعین بایست تا قبل از آبان ماه به اتمام برسد.

وی در ادامه خواستار اتمام کار ساختمان قرارگاه اربعین تا آخر مرداد ماه نیز شد و گفت: در این پروژه اگر پیمانکار پای کار نیست و به تعهدات خود سر موقع عمل نمی‌کند باید خلع ید شود.

سلیمانی دشتکی در پایان با عنوان این مطلب که با توجه به حذف ویزا بین ۴ تا ۵ میلیون تردد در اربعین امسال خواهیم داشت، هشدار داد: اگر مدیری در قبال تعهدات اربعین کوتاهی کند و قصور او مشهود شود لغو ابلاغ می‌شود.

نظر شما