شناسهٔ خبر: 33519256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح بهسازی محور سلفچگان - ساوه به بهره برداری رسید

قم- ایرنا- رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: طرح بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور ترانزیتی سلفچگان - ساوه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شد و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم، محمدرضا زیدآبادی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: طول این طرح ۱۰ کیلومتر و عرض متوسط آن هشت متر می‌باشد و هزینه اجرای آن از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین شده است.

وی اضافه کرد: طرح بهسازی محور سلفچگان-ساوه با هدف ارتقای سطح ایمنی و تسهیل ترافیک در یکی از مهم‌ترین محورهای ترانریتی کشور در مدت ۶ ماه انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محور سلفچگان – ساوه از جاده‌های ترانزیتی و ترافیک غالب در آن خودروهای کامیون، تریلی و دیگر وسائط نقلیه حمل بار می‌باشد، اجرای طرح بدون انسداد ترافیکی و مطابق آیین نامه ایمنی صورت گرفت.

زیدآبادی اجرای طرح بهسازی این محور را شامل درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت عنوان و خاطرنشان کرد: به دلیل آمد و شد خودروهای نیمه سنگین و عبور بارهای ترافیکی از محور سلفچگان – ساوه، اجرای طرح بهسازی با رعایت حداکثر استانداردهای موجود عملیاتی شد.

/۲۰۸۵/ ۱۱۷۵

نظر شما