شناسهٔ خبر: 33519068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانک کشاورزی زنجان ۱۷۸ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

زنجان – ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: پرداخت وام ازدواج ۳۰۰ میلیون ریالی برای هرکدام از زوجین در حال انجام و تاکنون ۱۷۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان توسط این بانک پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

جواد صمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بانک در بین همه بانک‌های استان، تاکنون رتبه اول در پرداخت تسهیلات ازدواج برای زوج‌ها را کسب کرد.

وی اظهار داشت: تعداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تاکنون برای ۵۸۸ نفر در سطح استان زنجان پرداخت شده است.

صمدی خاطرنشان کرد: پرداخت وام ازدواج در کمترین زمان تا سه روز به محض تکمیل شدن پرونده از سوی زوجین بلافاصله به حساب آنان واریز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌ها وجود ندارد و نوعروس و داماد هر کدام جداگانه می‌توانند از این تسهیلات را دریافت کنند.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: زوج‌هایی که متقاضی دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند می‌توانند به شعب این بانک‌ها در شهرها و بخش‌های استان مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، این بانک در بخش‌های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده، برای برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت‌های فسیلی از سوی این بانک تسهیلات پرداخت می‌شود و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده‌ها برای پرداخت وجود ندارد.

۹۵۰۵/۸۰۶۸

نظر شما