شناسهٔ خبر: 33503980 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

راهی برای تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل فرصتی مناسب برای توسعه کسب و کار شماست. همان طور که می دانید گوگل یک موتور جستجوگر سریع و پرطرفدار است. از این رو با پیشرفت تکنولوژی و توسعه دنیای وب، کاربران زیادی روزانه از اینترنت استفاده می کنند و تمام افرادی که به دنبال پاسخی برای سؤالات خود هستند سریع وارد موتور جستجوگر گوگل شده و شروع به جستجو می کنند.

صاحب‌خبر -

راهی برای تبلیغ در گوگل

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه دنیای وب، استفاده از اینترنت جزء جدانشدنی دنیای امروز شده است. همان طور که می دانید گوگل موتور جستجوگر سریع و بسیار پرطرفداری است؛ تمام افرادی که به دنبال دریافت پاسخ برای سؤالات خود هستند، به سرعت وارد موتور جستجوگر گوگل شده و شروع به جستجوی مطلب مورد نظر خود می کنند.

در این راستا تبلیغ در گوگل تنها راه تبلیغ هوشمندانه و فرصتی ناب برای توسعه کسب و کار شما به حساب می آید. تبلیغ در گوگل یکی از روش های نوین تبلیغاتی است که نسبت به سایر روش های تبلیغ اثرگذاری بیشتری دارد. این روش همچنین از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از روش های دیگر است. تبلیغ در گوگل بسیار گسترده بوده و هیچ محدودیتی ندارد.

راهی برای تبلیغ در گوگل

صفحه اول گوگل

حضور در صفحه اول گوگل برای همه صاحبان کسب و کار اهمیت ویژه ای دارد. یکی از راه هایی که باعث می شود سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود، انجام سئو و بهینه کردن محتوای سایت است. این فرایند با استفاده از محتوا نویسی، لینک سازی و مدیریت کلمات کلیدی انجام می شود. بهتر است یک متخصص سئو با بکارگیری استراتژی دقیق آن را انجام دهد. برای انجام فرآیند سئو، زمان، انرژی و هزینه زیادی نیاز است تا نتیجه مناسب کسب شده و با شکست مواجه نشود.

راه دیگر حضور در صفحه اول گوگل، انجام تبلیغ در گوگل (گوگل ادرودز) است. این روش با صرف هزینه و زمان کم تری محقق می شود. برای انجام تبلیغ در گوگل شما باید یک اکانت گوگل ادوردز داشته باشید. تبلیغ در گوگل به طور چشمگیری ترافیک جست و جو در اینترنت را به سمت سایت شما هدایت می کند. این کار باعث می شود آمار بازدید از سایتتان به شدت افزایش یابد. 

راهی برای تبلیغ در گوگل

اکانت گوگل ادوردز

ساخت و استفاده از اکانت گوگل ادوردز یک ویژگی منحصر به فرد دارد؛ زمانی که صاحب یک اکانت گوگل ادوردز شدید دیگر رتبه سایت شما در گوگل مهم نیست و با کمک اکانت خود، شما در رتبه اول صفحه نتایج گوگل قرار می گیرید. برای تبلیغ در گوگل ادوردز ابتدا باید کار با اکانت گوگل ادوردز را یاد بگیرید. اگر شما تمایل به ساخت یک اکانت گوگل ادوردز معتبر دارید و ممکن است فرصت کافی برای یادگیری نداشته باشید، کافی است این کار را به مجموعه های معتبر و با سابقه همچون مجموعه تاپ ادورت بسپارید. با دریافت یک اکانت گوگل ادوردز به صورت رایگان و با قابلیت شارژ مجدد، می توانید به راحتی کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید. شما به راحتی می توانید یک اکانت مدیریت شده سفارش دهید. در این صورت تبلیغات خود را برون سپاری کرده و می توانید بر روی تبلیغ کسب و کار خود فقط نظارت داشته باشید.

راهی برای تبلیغ در گوگل

شارژ اکانت گوگل ادوردز

شما به تنهایی و به صورت مستقیم نمی توانید اکانت گوگل ادوردز خود را شارژ کنید. برای این مورد دلایل متعددی می توان بیان کرد. دلیل اول این که برای این کار، شما حتما باید دارای یک حساب بین المللی و کارت ارزی باشید. دلیل دیگری که نمی توانید اکانت خود را به صورت مستقیم شارژ کنید، تحریم بودن ایران است. دلیل اخر مربوط به تنظیمات پیچیده ادوردز در رابطه با شارژ اکانت است که ممکن است در این زمینه نیز با مشکل موجه شوید.

شما باید در قسمت تنظیمات اکانت گوگل ادوردز میزان بودجه ای که قصد دارید به صورت روزانه برای تبلیغات خود صرف کنید را مشخص کنید. سپس گوگل این میزان بودجه را در عدد 30.4 ضرب می کند و برای یک ماه در نظر می گیرد. مسئله مهمی که در این میان باید مورد توجه قرار بگیرد این که، گوگل نمی تواند میزان بودجه لازم برای تبلیغات شما را در یک روز بسنجد. به همین دلیل گوگل ترجیح می دهد یک روز بیش تر از آن چه که شما تعیین کرده اید و یا کم تر از آن در نظر بگیرد. چون ممکن است در بعضی از روزها کلیک و تقاضا برای یک تبلیغ بیش تر از روز های دیگر باشد، بنابراین هزینه تبلیغ بیش تری در نظر گرفته می شود. این مراحل ممکن است شما را در گوگل ادوردز با مشکل مواجه کند.

بنا به دلایلی که مطرح شد، به شما پیشنهاد می کنیم برای انجام شارژ حتما از مجموعه های معتبر و با سابقه کمک بگیرید. البته به هیچ وجه نگران نباشید. ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم. شما می توانید با خیالی راحت تمامی مراحل ساخت اکانت، شارژ اکانت گوگل ادوردز و مدیریت کمپین تبلیغاتی خود را به ما بسپارید.

* رپورتاژ آگهی

نظر شما