شناسهٔ خبر: 33503663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میزان احترام مردم به نیروی انتظامی روزافزون است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم نیروی انتظامی را از خود می‌دانند و میزان احترام آن‌ها به این نهاد انقلابی و مردمی روز‌افزون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام شیخ‌ مصطفی علما ظهر امروز در نشست با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با موضوع تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است که بسیاری از امورات کشور زیر سایه این نهاد قابل ادامه است و به همین دلیل مردم نیز احترام فراوانی برای نیروی انتظامی قائل هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی بسیار مشکل و حساس است اما همه باید به فرمایش امام خمینی (ره) به فکر انجام وظیفه باشند و قطعا چنین روحیه‌ای خود به خود همه چیز را درست خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  از ابتدای انقلاب تا به امروز روز به روز بر میزان حرفه‌ای‌گری فعالیت‌هایش و همچنین روحیه انقلابی خود افزوده است و این روند ادامه دارد.

سردار‌حسین اشتری افزود: در چند سال اخیر با وجود همه مشکلات پیش آمده همچون کمبود شدید اعتبارات نیروی انتظامی نه تنها رکودی در فعالیت‌های خود نداشته است، بلکه امروز نیروی انتظامی پویاتر و مقتدرتر از گذشته است و این به‌دلیل وجود روحیه انقلابی‌گری در این نهاد است.

وی گفت: برنامه‌های مدونی در نیروی انتظامی برای تقویت تخصص و تدین افراد اجرا شده و در حال اجراست که بتواند میزان آسیب‌های  پرسنل را در مواجه با مشکلات مختلف بالا ببرد که بحمدالله امروز نیروی انتظامی دارای نیروهای متخصص و مومن انقلابی فراوانی است که روز به روز نیز افزوده می‌شود.

اشتری افزود: بحمدالله مردم و مقام معظم رهبری از فعالیت‌های این نهاد به‌خصوص در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر اظهار رضایت کرده‌اند که عمده انرژی و پتانسیل برای فعالیت پرسنل نیروی انتظامی نیز از همین رضایت مردم و مقام معظم رهبری حاصل می‌شود.

انتهای پیام/پ

نظر شما