شناسهٔ خبر: 33498881 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واژگونی اتوبوس ولوو در سمنان ۴ مجروح برجا گذاشت

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان شاهرود استان سمنان ۴ تن مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۶ و ۸ دقیقه بامداد یکشنبه در محور دامغان شاهرود اتفاق افتاد و در پی آن یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل عدم توجه به جلو راننده واژگون شد.

وی افزود: اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی جنوب گرمسار بوده که با ۲۵ مسافر از تهران به سمت مشهد در حال حرکت بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در حادثه دیگری در پی برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پراید ۴ تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه در داخل شهر کرمان حوالی ساعت ۱ و ۱۱ دقیقه بامداد یکشنبه به دلیل تغییر مسیر ناگهانی پژو ۲۰۶ رخ داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد سه دستگاه موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز گذشته رخ داد ۶ تن مجروح شدند.

به گفته وی عدم رعایت حق تقدم توسط یکی از موتورسیکلت‌ها عامل این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین حوالی ساعت ۹ بامداد شنبه در کیلومتر ۱۰۰ محور یاسوج در استان فارس بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با سمند چهار تن کشته و یک نفر مجروح شدند که علت این حادثه تجاوز به چپ سواری پراید بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما