شناسهٔ خبر: 33494890 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اولین اظهارنظر بانوی آمر به معروف گیلانی +فیلم

اولین اظهارنظر بانوی گیلانی آمر به معروف را که چندی پیش توسط هنجارشکنان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته بود، مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یک بانوی گیلانی آمر به معروف در خمام استان گیلان توسط هنجارشکنان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته است. به دنبال تذکر شفاهی این خانم به چند فرد هنجارشکن که با عدم رعایت حجاب اسلامی و اقدامات خارج از عُرف، عفت عمومی را جریحه‌دار کرده بودند، تعدادی از آنها به ضرب‌وشتم وی پرداختند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با حضور در منزل  این بانوی آمر به‌ معروف ضمن تقدیر از اجرای فریضه الهی امر به‌ معروف و نهی از منکر از سوی بانوی خمامی، تاکید کرد با توجه به جسارت و هتاکی افراد هنجارشکنی که در حاشیه خیابان اصلی شهر خمام بانوی آمربه‌معروف را مورد ضرب و شتم قرار دادند، نیروی انتظامی و قوه قضاییه وارد عمل شدند و در حال پیگیری موضوع هستند. 

گفتنی است؛ دادستان مرکز استان گیلان اعلام کرده است ضاربان خانم آمر به معروف در خمام شهرستان رشت، شناسایی و دستور تعقیب کیفری برای آن‌ها صادر شده است.

در ادامه لحظاتی از دیدار مسئولان استان گیلان با بانوی آمر و اظهارات وی در این دیدار را مشاهده می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6968554/10073296?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/

نظر شما