شناسهٔ خبر: 33488567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال امید ایران

این تیم را به المپیک می برم ­

­سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت : بدون فکر کردن پیشنهاد تیم امید را پذیرفتم و مطمئن باشید این تیم را به المپیک می برم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهاد مجیدی در پایان اولین تمرین با تیم امید در جمع خبرنگاران گفت: وقتی با من درباره تیم امید صحبت شد بدون فکر کردن به آن پاسخ مثبت دادم و با جوانانی که ما داریم به موفقیت می رسیم و به موفقیت این تیم اعتقاد دارم.
وی در پاسخ به این سوال که عده ای می گویند شما تجربه زیادی در مربیگیری ندارید گفت: قبول دارم که باید در مربیگری تجربه داشت، من هم در تیم های بزرگ و با مربیان بزرگی کار کرده ام، شش ماه هم تجربه حضور در استقلال را دارم و امیدوارم با حمایت مردم و رسانه ها در تیم امید هم موفق باشم.
وی درباره تیم استقلال هم گفت: استقلال بخشی از زندگی و قلب من است و برای این تیم با سرمربی خارجی اش آرزوی موفقیت می کنم.
استراماچونی همچنین یک مربی بزرگ ایتالیایی است و فتحی تلاش زیادی کرد تا او را به استقلال بیاورد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در استقلال نماند و چرا دستیار استراماچونی نشد گفت: او خودش سه دستیار دارد ضمن اینکه به من پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران شده است، مطمئن باشید که تلاشم را چند برابر می کنم تا به آن چیزی که می خواهم دست پیدا کنم.
سرمربی تیم امید درباره دعوت از بازیکنان به این تیم گفت: من تک تک بازیکنانی که در سطح تیم امید باشند را می بینم، پیش از من هم استیلی در کادر فنی قبلی این بازیکنان را دیده اند و در ادامه یک اردوی شش روزه داریم و تمام بازیکنان شهرستانی را می بینم تا بهترین ها را به تیم امید دعوت کنم.
مجیدی درباره جدایی سهراب بختیاری زاده و رضا شاهرودی از تیم امید گفت: پیش از این که من این مسئولیت را قبول کنم آنها از تیم امید جدا شدندضمن اینکه می خواهم یک دستیار اسپانیایی که در تیم اسپانیول بوده به این تیم اضافه کنم، یک مربی بدن ساز هم که در کنار برونو نتسو بود را خواهم آورد که سابقه فعالیت در تیم اینترمیلان را هم دارد.
مجیدی درباره انتشار فایل صوتی اش گفت: همیشه این اتفاقات رخ می دهد، اشکالی ندارد مردم خودشان در مورد این حرکت قضاوت می کنند، استقلال حواشی خودش را دارد و نمی خواهم این حواشی را بیشتر کند، هم اکنون تمام تمرکز من روی تیم امید است و برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم.
وی درباره گلایه های صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک پس از انتخابش گفت: خودم با صالحی امیری صحبت کردم و او گفت تمام قد پشت من است و از من حمایت می کند، من هم می خواهم به فوتبال کشورم خدمت کنم.
سرمربی تیم امید در مورد برنامه های این تیم هم تصریح کرد: چون هنوز برنامه های لیگ مشخص نیست، ما هم نمی توانیم برنامه ای بدهیم البته یک بازی با تیم ملی بزرگسالان داریم ولی برنامه کامل را نمی توانیم فعلاً ارائه دهیم.
مجیدی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که فکر می کنند بازیکن خوبی در سطح ملی داریم می خواهم این بازیکنان را به من معرفی کنند حتی بازیکنانی که در خارج از کشور هستند، من هم را دعوت می کنم و بازی آنها را می بینم تا حالا نشده که چیزی را بخواهم و آن را به دست نیاورم، مطمئن باشید که این تیم را به المپیک می برم.

نظر شما