شناسهٔ خبر: 33481761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ما جایگاه فعلی خود را مدیون ایران هستیم/اهدای نشان فاطمی حرم کریمه اهل بیت (س)به تولیت حرم حضرت زینب (س)

صاحب‌خبر -

هانی مرتضی گفت: ملت ایران با فدا کردن جوانان خود پشتیبان ملت و دولت سوریه بودند و ما جایگاه فعلی خود را مدیون ایران هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ هانی مرتضی تولیت حرم حضرت زینب (س) ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و نماینده، ولی فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه سوریه هیچگاه فدارکاری‌های ملت و دولت ایران را فراموش نمی‌کند، گفت: ملت ایران با فدا کردن جوانان خود و دولت نیز با حمایت‌های مالی و تجهیزاتی خود پشتیبان ملت و دولت سوریه بودند و ما جایگاه فعلی خود را مدیون ایران هستیم.

تولیت حرم حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها ضمن تقدیر از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوریه تصریح کرد: به برکت حمایت‌ها و رهنمود‌های ایشان کشور‌های مقاومت در سطح منطقه به جایگاه مطلوبی رسیده و مقابل ظالمان درحال ایستادگی هستند.

وی از تلاش ایران اسلامی برای حمایت از مستضعفان جهان یاد کرد و افزود: ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانده است که برای حمایت از مظلومان با تمام توان مقابل ظالمان ایستادگی می‌کند و در این مسیر هیچ هراسی ندارد.

یادآور می‌شود، در این دیدار نشان فاطمی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به تولیت حرم حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها اهداء شد.

انتهای پیام/ح

سوریه هیچگاه فدارکاری‌های ایران را فراموش نمی‌کند

نظر شما