شناسهٔ خبر: 33481395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آئولاس، رئیس باشگاه لیون: زیدان شخصا برای انتقال مندی به رئال مادرید با او تماس گرفت

فرلاند مندی از فصل آینده زیر نظر زین الدین زیدان و در رئال مادرید توپ خواهد زد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه المپیک لیون، اذعان داشت، زمانی که زین الدین زیدان شخصا با فرلاند مندی تماس برقرار کرد، این بازیکن نتوانست در مقابل پیشنهاد رئال مادرید مقاومت کند.

به گزارش Marca، مندی در حال حاضر و  پس از رودریگو گوئس، ادر میلیتائو، لوکا یوویچ و ادن هازارد، جدید ترین خرید رئال مادرید محسوب می شود. با این حال، به نظر می رسد تابستان شلوغ لوس بلانکوس ادامه دار باشد. آئولاس اما، در گفت و گویی با Radio Marca، در مورد مدافع چپ جدید کهکشانی ها صحبت کرد. او عنوان کرد:

 (فرلاند) مندی دو سال پیش از له هاوره به المپیک لیون پیوست. او زمانی که تنها 22 سال داشت، به تیم ملی فرانسه رسید. فرلاند پیشرفت سریعی داشته و با سرعت زیادی پله های ترقی را طی کرده است. 

آئولاس می گوید برخلاف نیاز باشگاه فرانسوی به خدمات فرلاند مندی و همچنین توانایی های این بازیکن، دستیابی به توافق برای انتقال او به رئال مادرید، آسان بوده است. او عنوان کرد:

فلورنتینو پرز و من، رابطه بسیار خوبی با همدیگر داریم و این موضوع همیشه بر مذاکرات ما، تاثیرگذار است. 

با این حال، رابطه خوب آئولاس با پرز تنها عامل کلیدی در انتقال مندی به رئال مادرید نبوده است، چرا که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی ها، شخصا با مدافع چپ لیون تماس گرفته است، تا او را برای انتقال به پایتخت اسپانیا، قانع کند. آئولاس اظهار داشت:

مندی درخواست زیدان بود. وقتی زیدان با مندی تماس گرفت، او نتوانست مقاومت کند. آیا مندی می تواند جای مارسلو را در ترکیب اصلی رئال مادرید بگیرد؟ این به تصمیم زیدان بستگی دارد. 

ظاهرا باشگاه فرانسوی برای جذب جانشین فرلاند مندی درنگ نکرده است. آئولاس در این باره گفت:

با بازیکن دیگری قرارداد امضا کردیم. هریتیر ده یونس از آیندهون. او کارارکتری مشابه با مندی دارد و گزینه ای برای آینده محسوب می شود. او بلژیکی است و 17 سال دارد.

نظر شما