شناسهٔ خبر: 33468377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال؛ فرانسه 3-1 آلمان؛ صعود یک پله‌ای خروس‌ها در جدول رده‌بندی با کسب پیروزی خانگی برابر ژرمن‌ها

تیم ملی فرانسه موفق شد در شهر کن، آلمان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و پس از تیم ملی کشورمان، در جایگاه دوم جدول‌رده‌بندی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جای بگیرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تیم‌های ملی فرانسه و آلمان در نخستین روز از هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019 در شهر کن (فرانسه) به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت خروس‌ها موفق شدند در چهار ست به پیروزی دست پیدا کنند.

دو تیم در حالی در بازی هفتم خود برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که فرانسوی‌ها ار شش بازی اخیر خود پنج برد و یک شکست به دست آورده بودند و در رده سوم قرار داشتند. تیم ملی آلمان نیز از شش بازی تنها دو پیروزی و چهار شکست کسب کرده و در رده سیزدهم قرار داشت. در ست نخست این دیدار نتیجه‌ای غیر منتظره رقم خورد؛ آلمان با نتیجه نزدیک 26-24 موفق شد فرانسه را در مقابل دیدگان هوادران خودی شکست دهد و ست اول به از آن خود کند.

با شروع ست دوم تیم ملی فرانسه نیز روحیه خود را مجددا بازیافت و 25-20 ست دوم را به نفع خود تمام کرد تا بازی در مجموع به تساوی کشیده شود. برتری خروش در ست سوم نیز ادامه پیدا کرد، آبی‌پوشان با نتیجه 25-19 ژرمن‌ها را شکست دادند تا شکست در ست اول جبران شود. در ست چهارم، فرانسه موفق شد آلمان را با نتیجه مشابه ست دوم، یعنی 25-20 شکست دهد تا نخستین پیروزی خود در اولین بازی از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال را در خانه جشن بگیرد. 

با احتساب این پیروزی، فرانسه یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد. خروس‌ها پایین‌تر از تیم ملی ایران، و بالاتر از روسیه و برزیل در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفتند. آلمان نیز با متحمل شدن پنجمین شکست خود در همان رده سیزدهم جدول باقی ماند. برای فرانسوی‌ها، کوین تیلیه و استفن بویر، به ترتیب با 14 و 12 امتیاز بیشترین سهم را در این پیروزی داشتند. برای آلمان نیز آنتون برمه و سایمون هرش، 12 و 13 امتیاز به دست آوردند.

 

نظر شما