شناسهٔ خبر: 33455925 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

هینن: مردم ایران مهمان نواز هستند

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه هم به تمجید از میزبانی ارومیه پرداخت و هم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.


به گزارش بانک ورزش، ویتالی هینن در ابتدا اظهار داشت: همه مرا می شناسند. من یک عادتی دارم. عادت من پیاده روی است. تقریبا همه ارومیه را سعی کردم پیاده راه بروم. کوه ها و رودخانه را دیدم. من فکر می کنم که اینجا همه مردم به شما خوش‌آمد می گویند. خیلی خوب است که اینجا همه والیبال را می شناسند و والیبال را دوست دارند. پیاده روی کردن اینجا خیلی خوب است.


وی ادامه داد: در پیاده روی آخرم حداقل 20 تا ماشین کنار من ایستادند مرا به هتل برسانند. می توانید در مطبوعات بنویسید که من نیاز به ماشین ندارم و می خواهم پیاده بروم. این همان چیزی که باعث شد من بفهمم شما چقدر میهمان نواز هستید.


سرمربی لهستان همچنین در پاسخ به سوالی درباره تغییرات زیاد این تیم در هفته های اخیر گفت: تمرکز ما روی مسابقات انتخابی المپیک است. 4 تا تورنمنت مهم را در پیش داریم. اول انتخابی المپیک، بعد جام جهانی و سپس قهرمانی اروپا و در نهایت لیگ ملت ها برای ما اهمیت دارد.

 

نظر شما