شناسهٔ خبر: 33445770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

در آسمان کشور منطقه امنی برای هواپیماهای دشمنان وجود ندارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در آسمان کشور منطقه امنی برای هواپیماهای دشمنان وجود ندارد و هر گونه حماقت حتی نزدیکی به مرزهای کشور به شدت پاسخ داده خواهد شد، به آنها توصیه می کنیم هرچه می توانند دور شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی برنا، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» چهارشنبه شب در دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) قم اظهار داشت: عملکرد نیروهای مسلح کشور در برابر هر تجاوزی غیر قابل تصور و پشیمان کننده است و کلیه فعالیت‌های دشمن تا شعاع هزاران کیلومتر تحت رصد دقیق اطلاعاتی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در تامین نیازمندی‌های دفاعی خود در همه زمینه‌ها اعم از موشکی و پدافند هوایی به خودکفایی رسیده و هیچ گونه وابستگی به هیچ کشوری نداریم، خاطرنشان کرد: به انواع سامانه‌های بومی در زمینه‌های شناسایی، رهگیری و انهدام، جنگ الکترونیک و سایبر که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، مجهزیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن چند صباحی است با تهدید و فشار حداکثری و با حضور نظامی در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس رجز خوانی می‌کند تا به خیال باطل خود این ملت را مرعوب قدرت پوشالی و یا اغواگری خود نماید و قادر باشد نیات پلید خود را بر اراده پولادین مردم ایران اسلامی تحمیل کند.

امیر سرتیپ صباحی فرد افزود: دشمن از طرفی بر طبل جنگ می کوبد و از سویی دیگر پیشنهاد مذاکره بدون شرط و پیش شرط می‌دهد، و از طرفی نیز بر وسعت تحریم‌های خود می‌افزاید و همه این ادعاها غیرقابل اعتماد بودن دشمن و بی اساس بودن ادعاهایش را به اثبات می‌رساند.

وی گفت: اگر امروز دشمنان در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز به اجبار متوقف شده به دلیل مؤلفه‌های بازدارندگی بوده و اگر آنها احساس می‌کردند که ایران اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی ضعف دارد و در صورت حمله نظامی هزینه زیادی را متحمل نخواهد شد بلاشک به کشور حمله می‌کردند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: دشمن خوب می‌داند که آمادگی رزمی و توان دفاعی ایران قهرمان قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه آخرین اشتباه است.

سرتیپ صباحی فرد بیان داشت: به طور حتم دشمنان مشکلات و هزینه‌های زیادی را برای مردم ایجاد نمودند ولی همه باید بدانیم که طبق کلام نورانی رهبر معظم انقلاب هزینه تسلیم بسیار سنگین‌تر از هزینه مقاومت است.

وی یادآور شد: به برکت صبر، ایستادگی و خود اتکایی در برابر توطئه هاست که شاهد عقب نشینی معنادار دشمن و اعتراف سران آمریکا به تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه‌ای می‌باشیم و این موفقیت بیش از هر چیز به همت مقاومت ملت غیور ایران اسلامی حاصل شده است.

گفتنی است، دراین مراسم بهرام سرمست استاندار قم و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیز میهمان ویژه این آئین بود و از مقاومت و پایداری وی تجلیل شد.

 

نظر شما