شناسهٔ خبر: 33444127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

توان دفاعی ایرانی قابل آزمودن نیست/اولین اشتباه آخرین اشتباه دشمن است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان می دانند که آمادگی رزمی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه دشمن، آخرین اشتباه آنها خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در مراسم دهمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این انقلاب و نظام به برکت خون شهیدان، است و اگر امروز آسایش و امنیت داریم به دلیل همین رشادت های شهیدان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می برد و نیروهای مسلج کشور در برابر هر تجاوز آماده و پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز به داخل کشور، غیر قابل تصور و پشیمان کننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمامی فعالیت‌های دشمن تا شعاع هزاران کیلومتر تحت رصد دقیق اطلاعاتی قرار دارد و هر گونه اقدام علیه کشور، بی پاسخ نخواهد ماند.

صباحی فرد با بیان اینکه به دشمنان توصیه می کنیم هرچه می توانید از ایران دور شوید گفت: در آسمان کشور منطقه امنی برای هواپیماهای دشمنان وجود ندارد و هر گونه حماقت حتی نزدیکی به مرزهای کشور به شدت پاسخ داده خواهد شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توانایی های دفاعی کشور گفت: به لطف خداوند و همت متخصصان داخلی در تامین نیازمندی‌ های دفاعی خود در همه زمینه ‌ها از جمله موشکی، پدافند هوایی و... به خودکفایی رسیده ایم.

وی تاکید کرد: هیچ وابستگی به هیچ کشوری نداریم و کشور به انواع سامانه های بومی در زمینه‌ های شناسایی، رهگیری و انهدام، جنگ الکترونیک و سایبر مجهز شده است.

صباحی فرد با اشاره به تهدیدات و فشارهای دشمن گفت: آنها با این اقدامات و با حضور نیروهای نظامی در خلیج فارس به دنبال رجز خوانی هستند تا بتوانند ملت ایران را مرعوب قدرت پوشالی خود کنند.

وی گفت: آنها می خواهند با این کارها نیت های پلید خود را نمایان کنند اما نمی دانند که در برابر اراده پولادین ملت بزرگ ایران قرار داشته و راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رفتارهای دوگانه دشمن گفت: آنها از یک طرف بر طبل جنگ می کوبند و از سوی دیگر مذاکره را مطرح می کنند که این نشان دهنده رفتار دوگانه آنهاست.

صباحی فرد تصریح کرد: آنها بر وسعت تحریم‌ های خود افزوده و از سوی دیگر صحبت از گفتگو می کنند، این مسائل همه ادعای غیر قابل قبول دشمنان است که نشان دهنده دشمنی آنهاست.

وی گفت: امروز که شاهد هستیم دشمنان به اجبار در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز توقف کرده اند، به دلیل مؤلفه ‌های بازدارندگی بوده و اگر آنها احساس می‌ کردند که ایران در حوزه نظامی و دفاعی ضعف دارد، بدون شک حمله می کردند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آنها می دانند که آمادگی رزمی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه دشمن، آخرین اشتباه آنها خواهد بود.

وی گفت: دشمن هزینه های بسیاری را برای مردم به وجود آورده اما باید بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری عمل کنیم و بدانیم که هزینه تسلیم بسیار سنگین‌تر از هزینه مقاومت است.

نظر شما