شناسهٔ خبر: 33435815 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرکت شهروند در این تقلب نقشی نداشته؛

اقرار تأمین کننده برنج فروشگاه شهروند به تقلب

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: در عرضه برنج در فروشگاه شهروند تقلب شده بود هیچ شکی نیست و تأمین کننده این برنج به این تقلب اقرار کرده است

صاحب‌خبر -
سیدیاسر رایگانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر این که بالاخره ۸۰ درصد برنج ایرانی عرضه شده در فروشگاه شهروند، پاکستانی بوده است یا نه و چرا مسئولان شورای شهر اخیراً این نظر را رد و ادعا کرده اند که در این برنج عرضه شده برنج بی کیفیت بوده است نه پاکستانی؟ افزود: در این که تقلب صورت گرفته است هیچ شکی نیست و تأمین کننده این برنج در شعبه رسیدگی کننده تعزیرات به این تقلب اقرار کرده و اقرارش موجود است و امضا و اثر انگشت گرفته شده است.
<div id="video-display-embed-code_3609593"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2449440/3609593?width=350&height=250"></script></div>
وی گفت: شاید فروشگاه شهروند از این تقلب مبرا باشد، اما به عنوان یک صنف موظف است درباره کیفیت کالایی که ارائه می‌کند جوابگو باشد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به این که این حکم در حال رسیدگی است، افزود: به دنبال فضاسازی و تقابل رسانه‌ای و بهره برداری سیاسی نیستیم و به عنوان مرجع رسیدگی کننده ورود می‌کنیم و در دو هفته اخیر مسئولان شهرداری تهران و شورای شهر اظهارات متعددی داشتند، اما برای این که وارد فضای تقابل نشویم پاسخ ندادیم و معتقدیم روند رسیدگی باید در فضایی آرام انجام شود.
رایگانی گفت: کارشناسی که شورای شهر به ان استناد کرده باید با درخواست شعبه انجام می‌شده و به مرجعی که مد نظر شعبه بوده ارسال می‌شده است.
وی افزود: نوع این بازرسی را سازمان استاندارد به صورت مکتوب به ما اعلام کرده است و امکان این نوع کارشناسی که دوستان به آن استناد کردند وجود ندارد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شرکت شهروند در این تقلب نقشی نداشته و تأمین کننده برنج، تقلب را پذیرفته است و حکم پرونده حداکثر تا هفته آینده صادر می‌شود.
 

نظر شما