شناسهٔ خبر: 33432670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیم کرمانشاه مدال برنز مسابقات سپک تاکرا قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ چین را کسب کرد

تیم کرمانشاه که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات سپک تاکرا قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ چین اعزام شده بود، در بخش رگو به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مسابقات سپک تاکرا قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ چین که از ۱۹ خرداد در دو بخش رگو و دبل آغاز شد، تیم کرمانشاه در بخش رگو چهار دیدار با حریفان خود برگزار کرد و در پایان در جایگاه سوم این مسابقات ایستاد.

تیم کرمانشاه که دیدار اولش برابر فیلیپین را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرده بود، در دیدار دوم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تایوان به پیروزی رسید.

دیدار سوم تیم کرمانشاه برابر مالزی مدافع عنوان قهرمانی مسابقات سپک تاکرای آسیا بود که هرچند بازیکنان کرمانشاهی در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به نفع مالزی پایان یافت.

بازی چهارم نماینده ایران در مسابقات قهرمانی سپک تاکرا آسیا برابر تیم بنگلادش بود که برد ۲ بر صفر در این دیدار، مدال برنز را برای بازیکنان کرمانشاهی به ارمغان آورد.

تیم کرمانشاه از فردا (۲۳ خرداد) در بخش دبل مسابقات سپک تاکرای قهرمانی آسیا به مصاف حریفان می‌رود.

مهرداد جعفری، پدرام خداداده و سینا رضایی ورزشکاران و رضا رستمی سرمربی تیم اعزامی کرمانشاه به مسابقات سپک تاکرای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ هستند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات سپک تاکرا قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ چین

 

برچسب‌ها:

نظر شما