شناسهٔ خبر: 33417833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعزام ۲۹۳۵ زائر از همدان به حج تمتع

ساغرچی گفت: امسال ۲۹۳۵ زائر در قالب ۲۰ کاروان حج تمتع از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

«محسن ساغرچی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال 2935  زائر در قالب 20 کاروان حج تمتع از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه امسال تعداد حجاج بیت الله الحرام نسبت به سال گذشته 40 در صد رشد داشته است افزود: در صورت تأیید جدول پرواز از سوی عربستان، اعزام اولین کاروان از استان در 2 مرداد ماه انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه اعزام تا 9 مرداد ماه ادامه خواهد داشت عنوان کرد: امسال ثبت نام حجاج با استقبال خوبی روبرو بود به گونه‌ای که در همان روز‌های آغازین ثبت نام در اسفند ماه 97، لیست ثبت نام تکمیل شد.

 

رئیس سازمان حج و زیارت استان با بیان اینکه معاینه پزشکی زائرین اسفند ماه سال 97، بلافاصله پس پس از اتمام ثبت نام انجام شد گفت: هزینه سفر زائرین کشور بین 22 تا 28 میلیون تومان و متأثر از 5 گروه قیمتی هتل‌های مدینه و مکه است.

 

ساغرچی با اشاره به اینکه تمام زائرین استان همدان، جزء کاروان‌های مدینه دوم هستند گفت: برنامه کاروان‌های مدینه دوم از مکه مکرمه آغاز می‌شود، بر این اساس پرواز آنها در فرودگاه جده نشسته و زائران در مسجد جُحفه مُحرم و از آنجا به مکه مکرمه مشرف می‌شوند

نظر شما