شناسهٔ خبر: 33360445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پروژه‌های نیمه‌تمام استان اردبیل تکمیل می‌شوند/ ماموریت ویژه فرمانداران در قبال واحدهای تولیدی

معاون همانگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام استان اردبیل با تدابیر اندیشیده شده در اسرع وقت به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابک دین‌پرست صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های فعال و نیمه تمام استان اردبیل اظهار کرد: چندین برنامه مشخص در دستور کار داریم که مهم‌ترین آن تبیین و تشریح اولویت سه‌گانه وزارت کشور در حوزه اقتصادی است تا شاهد توسعه این مجموعه باشیم.

وی با اشاره به «سال رونق تولید» افزود: فرمانداران در سال ۹۸ ماموریت ویژه‌ای را در قبال واحدهای تولیدی دارند تا با به کارگیری توان حداکثری خود مانع تعطیلی یا تعدیل نیرو واحدهای فعال حوزه خود شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به بازدید از پروژه‌های استان اردبیل گفت: امروز از واحدهای تولیدی فعال و در حال احداث استان اردبیل بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات و وضعیت این واحدها قرار گرفتیم.

 وی تشریح کرد: کارخانه تولید چرم مغان یکی از این واحدهای راکد بود که از حدود ۷ سال پیش به دلیل برخی مشکلات از جمله مشکلات زیست‌محیطی تعطیل شده است اما تدابیر خوبی در باره فعال‌سازی مجدد این کارخانه اندیشیده شده است.

دین‌پرست در رابطه با فعال‌سازی مجدد کارخانه «چرم مغان» عنوان کرد: در طرحی که استاندار اردبیل با سرمایه‌گذار مربوطه ارائه کرده‌اند، قرار است این مجموعه به عنوان پارک علم و فناوری و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان مجدد فعال شود.

وی گفت: با مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بهره‌مندی از شبکه بانکی اعتبارات خوبی به واحدهای راکد و نیمه‌فعال استان‌ها تعلق خواهد گرفت و انتظار داریم واحدهای نیمه‌فعال اردبیل نیز در اسرع وقت تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/3463/618/

نظر شما