شناسهٔ خبر: 33288842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماریانو دیاز: پوشیدن شماره 7 رئال مادرید؟ قدرتی به من می دهد که بتوانم به مبارزه ادامه دهم مثل خوانیتو و کریستیانو رونالدو

ماریانو دیاز با جدیت خواهان ماندن در رئال مادرید است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تابستان رسید و ماریانو دیاز باید باتری هایش را شارژ کند برای درخشش در فصل آینده. او برنامه ای برای ترک رئال مادرید ندارد و می خواهد در این باشگاه بماند. مارکا به خانه ماریانو دیاز که پشت خانه اش، زمین فوتبال کوچکی است، رفت و با او مصاحبه کرد. 

آیا در این زمین فوتبال بازی می کنی؟

گاهی اوقات با دوستانم بله ولی در مادرید وقت و آزادی زیادی ندارم.

دکوراسیون این زمین را با تم رئال مادرید طراحی کرده ای. آین بعد از تابستان این دکوراسیون را تغییر می دهی؟

هرگز. رئال مادرید تیم من است. یعنی می مانی؟ تا زمانی که با رئال مادرید قهرمانی های زیادی کسب کنم.

چند درصد مطمئن هستی که حضورت در رئال مادرید تداوم داشته باشد؟

برنامه من این است که با تیم خودم ادامه دهم. می خواهم نشان دهم که اینچا چه کارهایی می توانم انجام دهم. 

چرا هیچ گزینه دیگری را مد نظر نمی گیری؟

برای رسیدن به مادرید خیلی تلاش کرده ام. سخت کار کرده ام و همیشه می خواستم که اینجا باشم و از این به بعد هم نهایت تلاشم را می کنم تا در بهترین تیم جهان بمانم.

از اخبار نقل و انتقالات آگاهی؟

نه، خیلی از این اخبار مطلع نیستم اما هر کسی بیاید استقبال می کنم. 

وقتی اسمت را در کنار اسامی خروجی تیم می بینی، ناراحت نمی شوی؟

فصل سختی برای همه بود اما فشارها همیشه هستند و باید قبولش کنیم.

از این فصل چه درسی گرفتی؟ به صورت انفرادی و تیمی.

فصل سختی بود چون به اهدافمان نرسیدیم اما حالا باید به فکر فصل آینده باشیم. تا جایی که ممکن است باید تلاش کنیم تا برنده شویم. هیچکس به وظایفش عمل نکرد اما چه چیزی از این بهتر که فصل آینده را با عملکردی بهتر شروع کنیم؟

چقدر دوست داری که اردوی پیش فصل شروع شود؟

واقعا می خواهم پیش فصل شروع شود. آماده ام تا کفش هایم را بپوشم و شروع قوی داشته باشم. چجوری به راهت ادامه می دهی؟ من همیشه به مبارزه کردن فکر می کنم و اساس موفقیت این است که چگونه به اهدافت برسی.

پوشیدن شماره 7 رئال مادرید برای تو چه معنی دارد؟

برای من افتخار بزرگی است. پیراهنی را می پوشم که بازیکنان بزرگی آن را پوشیدند. فشار کریستیانو رونالدو را حس می کنی؟ نه همچین احساسی ندارم. به من قدرتی می دهد که بتوانم به مبارزه ادامه دهم مثل خوانیتو و کریستیانو رونالدو که قبل از من این پیراهن را پوشیدند. 

شروع خوب در ابتدای فصل و گل فوق العاده مقابل رم؟

به نظرم، یک مسابقه اهمیتی ندارد. باید هر روز تلاش کنید. بعد از آن بازی، همه چیز جوری پیش رفت که هیچکس انتظار نداشت. لوپتگی؟ سخت بود چون نتیجه نمی گرفتیم اما الان باید فقط به فکر آینده باشیم. مصدومیت؟ ناراحت بودم چون نمی توانستم به تیم کمک کنم. خوشبختانه الان حال و شرایطم خوب است. مصدومیت از ناحیه کمر؟ بله، مصدوم شده بودم که به من اجازه نداد از آغاز سال 2019 بازی کنم. سخت بود و مجبور بودم خواب درخشش در رئال مادرید مثل لیون را ببینم. 

سولاری در بازی برابر بارسلونا و آژاکس تو را بیرون از لیست گذاشت در حالی که به گل نیاز داشت.

در آن هفته خیلی ضربه خوردم چون نمی توانستم به تیمم در چنین بازی مهمی کمک کنم اما گذشته است و باید به فکر اتفاقات آینده باشیم.

برگشت زیدان برای تو خوب بود؟

زیدان برای این باشگاه بسیار ارزش دارد. همه چیز به عنوان بازیکن و مربی در رئال مادرید برده است. رابطه خوبی با او دارم و اگر در لیست 18 نفره تیم هستم، به خاطر او است. زیدان در پیشرفت من بسیار تاثیرگذار بود. فصل آینده، سال من است. 

باشگاه چه کاری برای بردن جام ها باید انجام دهد؟

تغییراتی در تیم باید ایجاد شود و با شروعی مثبت، بازی به بازی پیش رود. انتظارهای زیادی همیشه از رئال مادرید است. رئال مادرید در هر فصل و هر بازی باید بهترین باشد؛ به همین دلیل است که بزرگترین باشگاه جهان است. 

کریم بنزما هست و لوکا یوویچ هم احتمالا اضافه می شود. رقابت سخت نیست؟

رقابت همیشه خوب است؛ هم برای من و هم برای آن ها. هر کسی در هر پستی به تیم اضافه شود، استقبال می کنم؛ این به نفع تیم است و قوی تر می شویم. جدایی و برگشت به رئال مادرید؟ بله جدا شدم اما همیشه رئال مادرید تیمم است و برگشتم. حالا 100 درصد متقاعد شده ام که می خواهم در اینجا موفق شوم. سال پیش، ابتدا سویا به من علاقه داشت و بعد رئال مادرید جلو آمد و سپس لوپتگی با آمدن من موافقت کرد؛ من هم نمی توانستم به رئال مادرید پاسخ منفی دهم. الان جایی هستم که می خواهم. من احساس می کنم در خانه ام حضور دارم اما غریبم چون بازیکن متفاوتی هستم. روزهای سخت در آکادمی؟ حضور در آکادمی و تیم اصلی رئال مادرید همیشه سخت است چون باید با بازیکنان فوق العاده رقابت کنی. من هیچوقت به طور ثابت در ترکیب اصلی نبودم اما همیشه گل زده ام. هیچوقت تصمیم به ترک آکادمی نگرفتم. می خواستم به تیم اصلی رئال مادرید برسم و کجا را بهتر از آکادمی پیدا می کردم؟

نظر شما