شناسهٔ خبر: 33267881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمل «تردمیل» با خودروی دولتی در گلستان و توضیح مدیر مربوطه

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گلستان در خصوص حمل «تردمیل» با خودروی دولتی در گرگان گفت: این «تردمیل» برای سالن بدنسازی تحت نظر سازمان جهاد کشاورزی گلستان است و قبول دارم حمل آن با خودروی گشت ویژه اشتباه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بعد از ظهر امروز بر اساس تصاویر ثبت شده توسط مخاطبان خبرگزاری فارس و ارسال آن به تحریریه خبرگزاری فاری در گلستان، خودروی گشت ویژه حفاظت اراضی کشاورزی مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان در حال حمل یک دستگاه «تردمیل» داخل شهر گرگان است.

این تصاویر جای چند سوال دارد که این «تردمیل» برای کجا و توسط چه کسی خریده شده و چرا با خودروی گشت ویژه در حال حمل است و آیا این خودرو نباید در حال حفاظت از اراضی کشاورزی و وظایف محوله باشد.

در همین ارتباط خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان پیگیری لازم را از مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گلستان انجام داد که وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تائید خبر اظهار کرد: این دستگاه ورزشی مربوط به سالن بدنسازی سازمان جهاد کشاورزی استان است.

 

حسن خسروی گفت: در پیگیری‌ که انجام دادم مشخص شد این دستگاه دچار نقص فنی شد و همکاران به دلیل اینکه خودروی حفاظت اراضی در مسیر حضور داشت از این خودرو برای جابجایی «تردمیل» استفاده کردند.

وی با پذیرش اشتباه این عمل تاکید کرد: تذکر لازم به همکاران داده شد و ما هم می‌پذیریم که نباید این وسیله با خودروی گشت ویژه حمل می‌شد.

خسروی با تقدیر از تحریریه خبرگزاری فارس گلستان برای پیگیری موضوعات مختلف در حوزه جهاد کشاورزی، تصریح کرد: ما علاقمندیم که از ظرفیت رسانه‌ها که دلسوز مردم هستند استفاده کنیم.

انتهای پیام/83004

نظر شما