شناسهٔ خبر: 33214892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز نگارش بزرگترین کتاب مردمی قدس در خراسان رضوی

نگارش بزرگترین کتاب مردمی قدس همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس شامل دلنوشته ها و نامه‌ های مردم و کودکان به مسلمانان فلسطین آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز نگارش بزرگترین کتاب مردمی قدس در خراسان رضویبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: این طرح با هدف ثبت و ضبط گوشه‌ای از حماسه حضور و فریاد حمایت مردم مسلمان ایران اسلامی از آرمان های قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت بزرگترین خیانت تاریخ با عنوان معامله قرن اجرا می شود.

 

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان  افزود: در اجرای این طرح پایگاه های کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در مسیر راهپیمایی در شهرستان های مختلف استان مستقر هستند و با توزیع فرم های مخصوص دلنوشته های راهپیمایان و نقاشی‌های کودکان را در این حماسه بزرگ ثبت می‌کنند.

 

وی گفت: این دست نوشته‌ها و نقاشی‌ها پس از جمع آوری با عنوان بزرگترین کتاب مردمی قدس تالیف خواهد شد.

 

حجت الاسلام سبزیان افزود: همچنین با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استفاده از فرصت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس برنامه‌های فرهنگی با موضوع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز اجرا می شود.

 

 

وی تصریح کرد: نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی، تهیه فیلم و کلیپ پویش مجازی کتابخوان رضوی و معرفی کتاب هایی با موضوع قدس از جمله این برنامه‌هاست.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ امروز از میدان ۱۵ خرداد به سوی حرم مطهر رضوی آغاز شده است.

 

انتهای پیام//م.م

 

ویژه برنامه های روز قدس در مشهد

برچسب‌ها:

نظر شما