شناسهٔ خبر: 33199999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اکران «وکیل مدافع» و «سامورایی در برلین» در اصفهان

فیلم‌های «سامورایی در برلین» و همچنین «وکیل مدافع» در سینماهای اصفهان بر روی پرده نقره‌ای در حال اکران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از گذشت چند روز تعطیلی سینماها در ایام شب‌های قدر، سینماها اکران خود را با فیلم‌های جدید و متنوع آغاز کرده‌اند، بلیت سینماها تا پیش از اذان مغرب نیم‌بها بوده و برخی سینماها تا ساعت 24 به اکران فیلم می‌پردازند.

* سینما سپاهان

برنامه‌های اکرانی این هفته سینما سپاهان شامل «سامورایی در برلین»، «تگزاس2» و «زندانی‌ها» خواهد بود؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها از ساعت 10:30 الی 23:00 به این سینما مراجعه کنند و پای تماشای هریک از این فیلم‌ها بنشینند.

* سینما قدس

«سامورایی در برلین»، «تگزاس2» و «متری شیش‌و نیم» فیلم‌های میزبان در سینما قدس هستند؛ ساعت شروع این برنامه‌ها از 10:30 خواهد بود و ساعت پایان این برنامه‌ها تا ساعت 23:00 است، در این میان سینما فلسطین میزبان فیلم‌های «تگزاس2» و «متری شیش‌و نیم» شده است، ساعت اکران این فیلم‌ها از ساعت 10:30 خواهد بود و تا ساعت 23:00 ادامه خواهد داشت.

* پردیس سینمایی چهارباغ

در پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «تگزاس2»، «متری شیش‌و نیم»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «چهارانگشت» اکران خواهند شد؛ علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها از ساعت 10:15 به این سینما بروند و تا ساعت 23:59 که پایان اکران این فیلم‌ها است به تماشا بنشینند.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

فیلم‌های «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2»، «پیشونی سفید2»، «چهارانگشت»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش‌و نیم» و چند فیلم از هنر و تجربه با عنوان‌های «اسرار دریاچه»، «قصه بولوار»، «قهوه» و «انیمیشن پا کوچولو» در پردیس سینمایی چهارباغ اکران خواهند شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سینما و انتخاب هر یک از این فیلم‌ها اوقات آخر هفته‌ای خود را با تماشای این فیلم‌ها بگذرانند.

* پردیس سینمایی ساحل

پردیس سینمایی ساحل میزبان فیلم‌های «به دنیا آمدن»، «تولدت مبارک»، «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2»، «پیشونی سفید3»، «چهارانگشت»، «زندانی‌ها»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش‌و نیم» و یک فیلم از هنر و تجربه با عنوان «یه‌وا» شده است؛ ساعت شروع این فیلم‌ها از 10:15 خواهد بود و تا ساعت 23:59 ادامه خواهند داشت، مردم و هنرمندان می‌توانند با انتخاب فیلم مورد علاقه خود در این سینما به تماشای آن فیلم بنشینند.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «وکیل مدافع» در ژانری سیاسی و کمدی ساخته شده است؛ کارگردانان این فیلم سینمایی سلمی بابایی و ونداد دوشن و تهیه کنندگان این فیلم محسن علی اکبری هستند، بازیگرانی که در «وکیل مدافع» نقش‌آفرینی کرده‌اند ایمان افشاریان، کوروش ته‌امی، محمود عزیزی، مجید یاسر، شهرام قائدی و بهناز جعفری هستند، «فیلم وکیل مدافع روایتگر زندگی دامداری است که قرار است نماینده مجلس شود و اما در این میان با مشکلی مواجه می‌شود که ... این فیلم مسائل سیاسی و اجتماعی روز را در قالبی طنز بیان می‌کند»

* جدول فروش

در حال حاضر فیلم سینمایی «تگزاس2» که در ژانر کمدی ساخته شده است صدر جدول فروش هفتگی خود را به خود اختصاص داده است؛ این فیلم پس از گذشت 6 هفته در 169 سینما حدود 13 میلیارد و طی یک هفته گذشته 814 میلیون تومان فروش داشته است، «سامورایی در برلین» نیز با فروش 468 میلیون تومانی در رتبه بعدی قرار دارد.

سومین فیلم در جدول فروش هفتگی فیلم سینمایی «متری شیش‌و نیم» قرار دارد که توانسته از رقم قابل توجه 25 میلیارد عبور کند.

انتهای پیام/63089/م10/

نظر شما