شناسهٔ خبر: 33146709 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بازی و سرگرمی؛ بهترین بازی هایی که از تاریخ 26 می تا 1 ژوئن منتشر می شوند

این هفته شاهد 2 بازی جدید برای PSVR هستیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در این هفته 2 بازی جدید برای PSVR منتشر می شود. Blood & Truth با داستانی عجیب و غریب و بازیِ  Trover Saves the Universe که برای نجات دنیا باید تلاش کنید.

Blood & Truth -- May 28

منتشر می شود برای: PS4

این بازی شوتر که برای PSVR منتشر می شود از فیلم های The London Heist و British Crime الهام گرفته است. داستان بازی درباره افسری است که خانواده او توسط رئیس خلافکاران لندن دزدیده شده اند و شما برای پیدا کردن ان ها باید دست به کار شوید.

Cricket 19 -- May 28

منتشر می شود برای: PS4, Xbox One, PC, Switch

با اینکه این بازی در دنیای غرب زیاد شناخته شده نیست اما هر سال منتشر می شود. نسخه جدید این بازی دارای تیم های مردان و بانوان است و تمامی استادیوم های سراسر دنیا را شبیه سازی کرده است. همچنین شما می توانید استادیوم خانگی مورد نظرتان را بسازید.

Layers of Fear 2 -- May 28

منتشر می شود برای: Xbox One, PC

این بازی ترسناک شما را مجبور می کند تا از لا به لای کابین ها و راهرو های تنگ و تاریک عبور کنید. البته موجوداتی نیز منتظر شما خواهند بود.

Outer Wilds -- May 30

منتشر می شود برای: Xbox One, PC

در این بازی شما باید سیاره های بیگانگان را کشف کنید و با تمدن های جدید آشنا شوید. اما مراقب باشید که هر 20 دقیقه این سیاره ها نابود می شوند. اما خوشبختانه هر بار که زنده شوید شانس بیشتری برای کاوش دارید. مشترکان سرویس Xbox One Game Pass این بازی را به صورت رایگان می توانند تجربه کنند.

Trover Saves the Universe -- May 31

منتشر می شود برای:  PS4, PC

دیگر بازی PSVR این هفته از ذهن Justin Roiland، خالق کارتون پرطرفدار Rick& Morty می اید. سگ های شما توسط یک موجود فضاییِ شیطانی دزدیده شده و همین طور در تلاش برای فتح دنیا است. شما باید هم سگ های خود را پیدا کنید و هم جلوی این موجود فضایی را بگیرید.

نظر شما