شناسهٔ خبر: 33145182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیم تکواندو شهرداری ورامین متعلق به جوانان ورامینی است/حضور 6 بازیکن بومی در شهرداری

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: 6 بازیکن و مربی ورامینی سال گذشته در بین کادر فنی و بازیکنان تیم تکواندو شهرداری ورامین حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین ، پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص موفقیت‌های تیم تکواندو شهرداری ورامین اظهار داشت: خدا را شاکریم که از سال 91 به همت شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو صاحب تیم هستیم و در این چند سال همواره توانستیم عنوان‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که از همان ابتدا داشتیم مقرر شد بر روی نیروهای بومی و پایه سرمایه‌گذاری کنیم و بسیار خرسندیم که اکنون و پس از گذشت 7 سال شاهد پرورش بازیکنان جوان و توانمند ورامینی در ترکیب تیم بزرگ‌سالان شهرداری ورامین هستیم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین بیان کرد: محمد گودرزی، ابوالفضل و محسن قشقایی از بازیکنان توانمند تیم تکواندو شهرداری ورامین هستند که سال گذشته توانستند عناوین قهرمانی کشور را از آن خود کنند و حتی در اردوهای ملی نیز حاضر شوند که افتخاری عظیم برای جامعه تکواندو شهرستان ورامین به شمار می‌رود و بسیار خرسندیم که تیم تکواندو متعلق به جوانان ورامینی است.

این مربی برجسته ورامینی بیان کرد: در سال گذشته در مسابقات کشوری تیم امید را تشکیل داده و با ۱۶ بازیکن و کادر فنی تماماً بومی روانه مسابقات کردیم تا جوانان ورامینی کسب تجربه کرده و آماده حضور در میادین بزرگ‌تر شوند.

خانلرخانی در خصوص چرایی عدم برگزاری مسابقات تیم تکواندو شهرداری ورامین تصریح کرد: تمایل زیادی داریم که دیدارهایمان در شهر خودمان انجام شوند و حمایت جامعه ورزش و تکواندو شهرستان را پشت خود داشته باشیم اما بر اساس قوانین سازمان لیگ تمامی مسابقات به‌صورت متمرکز در تهران باید برگزار شود و بدین معناست که نماینده ورامین، اهواز یا هر جای دیگر باید در تهران به مصاف رقبا بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته امکان میزبانی به‌شرط فراهم کردن زیرساخت‌های برگزاری وجود دارد که این امر نیازمند امکانات مطلوب است و شهر ورامین می‌تواند در صورت فراهم کردن امکانات درخواست میزبانی خود را به فدراسیون اعلام کند.

انتهای پیام/67037/م/ی30

نظر شما